Alegeri studențești 2017

Update: Senatul Universității din București a decis invalidarea alegerilor pentru locurile din Senat și unele locuri din Consiliul FLLS. Detalii AICI. ASLS a semnat un memoriu adresat conducerii Senatului UB în ceea ce privește această invalidare. Procesul va fi reluat după un alt calendar, care poate fi consultat AICI.

Noua sesiune de alegeri se va desfășura după cum urmează:

  • Depunerea candidaturilor – 29.11 (program 12:00-14:00) și 4.12 (program 12:00-14:00) – Decanat/CRSC (Pitar Moș, et.2). Condițiile de candidatură rămân aceleași.
    • Depunerea candidaturilor a fost prelungită și pentru data de 5.12, program 16:00-18:00 și 6.12, program 12:00-14:00.
  • 5 – 10 decembrie – campanie pentru reprezentanți
  • Alegeri, primul tur – 11 decembrie, între orele 12:00 – 16:00;
    • Procesul-verbal poate fi consultat AICI;
  • Alegeri, al doilea tur – 13 decembrie , între orele 9:00 – 20:00;
    • Procesul-verbal poate fi consultat AICI;
  • Alegeri, al treilea tur – 15 decembrie, între orele 9:00 – 20:00;
    • Al treilea tur a fost anulat în urma retragerii candidaților.
  • Contestațiile se pot depune în cursul zilei de vineri, 15.12, în intervalul 18:00-20:00, la sediul ASLS (Pitar Moș, et. 1).

Au fost deja validate doar alegerile pentru locul de la Studii Culturale și pentru locul de la Masterat, celelalte locuri în Consiliul FLLS și Senatul UB fac obiectul acestei noi sesiuni de alegeri.

Lista candidaturilor:

Licență-Filologie:

  • Georgescu Ioan-Tudor – anul II, Engleză – Română (CV)
  • Hermeneanu Robert-Cristian – anul II, Cehă – Engleză (CV)
  • Răpeanu Iulia – anul II, Franceză – Portugheză (CV)
  • Sterpu Giani-Mădălin – anul III, Neerlandeză – Italiană (CV)
  • Ștefănescu Carla-Marina – anul II, Engleză – Rusă (CV)
  • Tufă Ana-Maria – anul II, Franceză – Portugheză (CV)

Traducere și interpretare:

  • Ciotău Mădălina-Gabriela – anul III, Engleză – Germană (CV)
  • Dinculescu Matei – anul I, Engleză – Germană (CV)
  • Zaharia Ștefania-Ioana – anul II, Engleză – Germană (CV)

Limbi Moderne Aplicate:

  • Iacob Silvia-Ioana – anul II, Franceză (CV)
  • Tudor Bianca Elena Diana – anul III, Rusă (CV)
  • Tufeanu Andreea-Maria – anul I, Germană (CV)

Studii Culturale – Validat anterior

Master – Validat anterior

Doctorat – Nu există candidaturi

Alegerile vor avea loc după cum urmează:

  • Depunerea candidaturilor – 30.10-03.11 (pentru reprezentanții în Consiliul FLLS, Senatul UB și președintele ASLS), program 14:00-16:00, Decanat/CRSC (Pitar Moș, et.2)
    • Condițiile pentru depunerea candidaturilor pot fi consultate în metodologia de alegeri FLLS
    • Termenul de depunere a fost prelungit până la data de 3.11
  • 2 – 6 noiembrie – campanie pentru reprezentanți
  • 2 – 8 noiembrie – campanie pentru președintele ASLS
  • Alegeri, primul tur – 6 noiembrie, între orele 12:00 – 18:00;
    • Procesul-verbal pentru turul 1 poate fi consultat AICI;
    • Primul tur a fost invalidat în urma prezenței reduse;
  • Alegeri, al doilea tur – 8 noiembrie, între orele 9:00 – 20:00;
    • Procesul-verbal pentru turul al doilea poate fi consultat AICI;
    • Al doilea tur a fost validat pentru toate secțiile;
  • Alegeri, președintele ASLS – 8 noiembrie, între orele 9:00 – 20:00;
    • Procesul-verbal poate fi consultat AICI;
  • Alegeri, al treilea tur (dacă va fi cazul) – 10 noiembrie, între orele 9:00 – 20:00;
  • Contestațiile pot fi depuse în cursul zilei de 9 noiembrie, în intervalul 18:00-20:00, la Decanatul FLLS (Edgar Quinet, et. 2);
    • Nu au fost depuse contestații, rezultatele alegerilor vor fi transmise spre validare Consiliului FLLS, Senatului UB și, respectiv, Adunării Generale ASLS.
    • Au fost validate alegerile pentru Consiliul FLLS (masterat, studii culturale) și Președintele ASLS. Celelalte alegeri vor fi reluate.

N.B.: Atenție! Studenții pot vota numai cu carnetul de note!

Metodologia de Alegeri Studențești a Universității din București poate fi consultată AICI
Metodologia de Alegeri Studențești a FLLS/ASLS poate fi consultată AICI
(more…)

Students Achieving Valuable Energy Savings (SAVES2)

Students Achieving Valuable Energy Savings (SAVES2)

Universitatea din București organizează, în perioada 24 – 28 octombrie 2017,  procesul de selecție a studenților pentru proiectul ”Students Achieving Valuable Energy Savings” (SAVES2) derulat în vederea conștientizării importanței reducerii consumului de energie prin aplicarea de măsuri în consonanță cu eficiența energetică.
 
Proiectul se adresează studenților care locuiesc în cămine și care doresc să se implice în implementarea activităților din cadrul proiectului SAVES2, devenind astfel, studenți-ambasadori. Obiectivul principal al proiectului SAVES2 este sensibilizarea studenţilor cu privire la beneficiile folosirii contoarelor inteligente, astfel încât să poată controla consumul de energie electrică mai ales în perioada de după studii, timp în care vor fi utilizatori individuali.
 
Studenții interesați să participe la acest proiect pot transmite un mesaj la adresa saves2uob@gmail.com.
 
SAVES2 îşi propune să modifice comportamentele legate de energia sustenabilă, cu scopul de a promova reducerea risipei energiei. 
 
Mai multe informații referitoare la acest proiect sunt disponibile aici.
„Comrade Detective” – Seminar despre propaganda de ieri și de azi și efectele ei asupra discursului politic

„Comrade Detective” – Seminar despre propaganda de ieri și de azi și efectele ei asupra discursului politic

Vă aducem în atenție un eveniment în cadrul căruia Mircea Munteanu, istoric al Departamentului de Stat al S.U.A., va discuta cu studenții Universității din București pe tema mini-seriei “Comrade Detective”.

Dezbaterea se desfășoară în cadrul „Seminarului despre propaganda de ieri și de azi și efectele ei asupra discursului politic” și are loc, joi, 19 octombrie 2017, începând cu ora 12:00, în amfiteatrul „Nicolae Iorga” din cadrul Facultății de Istorie a Universității din București (Bd. Regina Elisabeta, nr. 4-12). La eveniment vor lua parte și Florin Piersic, Jr. și Olivia Niță, protagoniștii mini-seriei.

Sunt așteptați toți studenții interesați de tema propagandei în anii ’80 în România și influența ei asupra societății actuale, prezentate în mini-seria “Comrade Detective”.

Mai multe informații referitoare la eveniment sunt disponibile în articolul de aici.

Oportunitate voluntariat Engleza pentru Viață

Oportunitate voluntariat Engleza pentru Viață

Vino să predai engleza copiilor din centre sociale!
Teach them to love English!

Asociația Shakespeare School pentru Educație recrutează voluntari pentru modulul 2017-2018 al programului educațional Engleza pentru Viață, prin care echipe de 2-3 voluntari predau limba engleză prin metode non-formale și creative în centrele sociale din București. Cursurile sunt săptămânale și durează în general o oră iar grupele sunt formate din copii cu vârste cuprinse între 4-12 ani. Voluntarii pot fi tineri peste 15 ani, care să aibă cunoștințe solide de limba engleză și care să fie punctuali, prietenoși și responsabili. Programul de voluntariat presupune training-uri despre metodologia predării și participarea la workshop-uri gratuite. Mai multe detalii despre program și activitatea de voluntariat poți citi aici. Daca dorești să te înscrii, trimite un CV la adresa office@asociatiapentrueducatie.ro. sau completeaza formularul de aici.

Te așteptăm în echipa noastră!

Engleza pentru Viață este un amplu program prin care asociația își propune să schimbe viitorul copiilor din medii defavorizate prin ore non-formale și creative de limba engleză. Învățarea prin metode non-formale are ca beneficiu, pe lângă acumulara cunoștințelor de limbă engleză, dezvoltarea personalității, formarea caracterului și încurajarea copiilor din centre, care au nevoie doar de puțină atenție pentru a reuși să își depășească limitele. Proiectul Engleza pentru Viață și metoda de predare Ziggy și Zaggy au fost premiate în 2013 cu premiul European Language Label Award, premiu de inovație și originalitate în domeniul predării și învățării limbilor străine. Programul, implementat în vara anului 2013, a pregătit până acum peste 400 de voluntari pentru predarea în centre sociale și a oferit cursuri de limba engleza pentru peste 3000 de beneficiari din Bucureși și din țară. La solicitarea centrelor din țara, programul s-a extins și în: Adjud, Oradea, Sighetul Marmației, Săpânța, Beiuș, Tinca, Petrila, Ploiești, Băicoi, Vălenii de Munte, Trușești.

Asociația Shakespeare School pentru Educație, fondată în anul 2011, este o organizație nonprofit ce are ca misiune sprijinirea tinerilor talentați să își urmeze pasiunile prin perfecționarea limbii engleze și ajutarea copiilor cu oportunități reduse să se dezvolte și să învețe limba engleză. Printre proiectele asociației se numără burse de studiu pentru aprofundarea limbii engleze, concursuri de creație având ca premii școli de vară în Marea Britanie, campanii în licee privind certificările internaționale cât și cursuri de engleză predate de peste 400 de voluntari copiilor din cele 30 de centre sociale partenere din București și alte orașe ale țării. Asociația promovează dezvoltarea tinerilor într-un mediu armonios, organizând și ateliere de educație pentru părinți.
COMPLETEAZĂ FORMULARUL AICI

De asemenea avem nevoie de un ASISTENT COORDONATOR PROIECT. Va fi nevoie de ajutorul tău 2-4 ore pe zi,  de 2-3 ori pe săptămână, oricând în intervalul 10:00-18:00, de luni până vineri. În funcție de necesitate aceste ore pot fi oferite la sediul nostru sau de la domiciliul tău. Ajutorul tîu poate presupune colectarea actelor de la voluntari, contactarea centrelor și stabilirea necesarului de voluntari, convenții etc. muncă birotică, iar dacă timpul îți permite și îți dorești, însușirea de cunoștințe în domeniul marketingului și creației grafice. Această poziție poate fi ocupată cât mai curand iar pentru această activitate va fi încheiat un contract separat de coordonator proiect, ce va reflecta activitatea desfășurată.

Seminarul Introductiv 2017

Seminarul Introductiv 2017

Admiterea la facultate a părut probabil un final potrivit pentru cariera de elev, însă cu cât octombrie se apropie cu atât realizezi că e de fapt un nou început, un nou teritoriu de descoperit.

Confuzia și frica de necunoscut par a fi un nou mod de a privi normalul atunci când te găsești deodată student în primul an de facultate și totul e diferit. Până și orarul pare imposibil de citit, să nu mai vorbim de cursuri, seminare ori credite.

Vestea bună e că, pentru toate astea și mai mult, te poți baza întotdeauna pe omuleții în tricouri albastre, pe care probabil i-ai tot văzut alergând prin facultate. Aceștia sunt voluntarii ASLS și pe lângă faptul că sunt pregătiți să îți ofere toate informațiile necesare și să-ți răspundă la întrebări, au fost deja în situația ta și sunt gata să îți ofere câteva sfaturi din propria lor experientă.

Astfel, ești invitat pe 2 și 3 octombrie la sediul Facultății de Limbi și Literaturi Străine din strada Edgar Quinet, nr. 5-7, să participi la Seminarul Introductiv, realizat în vederea ajutării noilor studenți. Voluntarii ASLS te vor aștepta de la ora 17:00 în amfiteatrele Maiorescu și Bălcescu, gata de acțiune.

Lasă reticența acasă, ia cu tine bagajul de întrebări și sperăm să te vedem acolo!

Stagiu de practică la KPMG

Stagiu de practică la KPMG

Compania KPMG oferă un stagiu de practică pentru care candidații trebuie să stăpânească limba franceză și limba română la nivel avansat, precum și limba engleză la un nivel intermediar.

Stagiul are o durată de 5 luni, desfășurându-se între lunile ianuarie și mai 2018.

Remuneraţie:

  • Salariu lunar din partea KPMG: 280 euro net.
  • Alocaţie lunară din partea AUF: 100 euro net pentru stagiarii cu domiciliul în Bucureşti şi Ilfov şi 200 euro net pentru stagiarii din restul judeţelor.

Data limită pentru transmiterea candidaturii este 15 octombrie 2017 la adresele mycareer@kpmg.ro şi stages-eco@auf.org , precizând în subiectul emailului ”stage audit francophone KPMG ”.

Mai multe detalii găsiți aici.

Operations Coordinator Intern

Operations Coordinator Intern

Intertek’s comprehensive range of auditing and certification services ensure that management systems are optimized to facilitate successful growth.  Our global network of auditors and technical experts are dedicated to helping our customers meet any auditing or certification challenge they may face. From sharing best practices and new industry requirements, to assessing performance against objectives, our team gives our customers the means to evaluate and enhance their business while meeting both external and internal customer expectations.

We’re currently looking for an Operational Coordinator Intern for our office in Bucharest to support the Operations Department.

After an onboarding & induction phase, the resource will handle the following activities, with increasing autonomy:

operational coordination of auditing services

  • order reception from the client, Customer relationship during the delivery of the service, audit scheduling and monitoring interfacing with the Auditor on field
  • reporting activities for internal and external use
  • CRM upgrading during the process
  • auditors timesheet and reports review

Qualifications

  • Bachelor Degree or equivalent
  • very Good English, written and spoken
  • ability to work in multi-tasked environment, team player
  • a previous experience, also short, in an International Company in a role in contact with the Client will be considered preferential (Logistic Coordinator, Export Sales Department, Customer Service B2B, Account Manager).

We offer a 6 months internship, please send your cv to:

job.italia@intertek.com ; RIF (OC/RO)

Teacher Trainee la CEB Internship 2017 – 2018

Teacher Trainee la CEB Internship 2017 – 2018

Internship Ultra Part Time

8 ore/ săptămână

( 1h+30 min./zi )

Bursa de studiu: 500 lei/lună

ASOCIAȚIA CAMBRIDGE EDUCATIONAL OF BUCHAREST 

Asociația Cambridge Educational of Bucharest conectează tineri studenți sau studenți la master din mediul de stat sau privat din România care împărtășesc un set comun de valori (integritate, acțiune, altruism și încredere în România), pentru a face România o țară performantă.

Misiunea noastră este să facem România o țară mai bună pentru educație și astfel o țară mai bună pentru români.

Liderii din EDU- business generează și contribuie voluntar, cu resurse și expertiză, în proiecte încadrate în două zone esențiale de acțiune: Educație și Cultură .

Proiectul în care vei lucra este Cambridge Internship și se va desfășura în perioada 02 octombrie 2017 – 21 decembrie 2018 fiind remunerat, ultra part time.

EȘTI student(ă) sau absolvent(ă) de studii universitare sau postuniversitare într-unul dintre domeniile:

  • limbi străine, litere, comunicare, relații publice;
  • psihologie, științele educației, sociologie;
  • construcții
  • management, administrarea afacerilor, relații (economice) internaționale;
  • științe politice, studii europene, administrație publică etc.

Noi te vrem alături de noi dacă:

  • Ai încredere în România;
  • Ești organizat(ă) și curios/curioasă din fire
  • Îți place să te implici și să mobilizezi oamenii din jurul tău

GÂNDEȘTI:

  • repede și bine;
  • vezi jumătatea plină a paharului;
  • fac –> învăț –> fac mai bine.

ACȚIONEZI:

  • cu încredere și curaj;
  • anticipând rezultatele și împreună cu oamenii din jur.

ȘTII să:

  • citești, să scrii și să vorbești foarte bine limba engleză;
  • folosesti laptopul/calculatorul.

Ai un plus dacă:

  • ai mai făcut voluntariat;
  • ai organizat evenimente;
  • ai coordonat echipe;
  • ești dispus să investești 8 ore/săptămână în pregătirea ta practică.

Ce vei face:

  • comunici, cercetezi și predai limba engleză copiilor;
  • organizezi, coordonezi și urmărești activități;
  • pregătești logistica pentru cursuri;
  • efectuezi controlul și realizezi rapoartele de progres trimestrial pentru elevii înscrisi în programele de studiu;
  • urmărești nivelul limbii engleze al grupei de studiu;
  • verifici și mențtt acuratețea sarcinilor de lucru ale copiilor din cadrul programelor educaționale în concordanță cu planurile de lecție;

Cum este organizat stagiul Cambridge Internship?

Structura stagiului:

  • 1 oră+ 30 min./zi, 5 zile/săptămână, Luni – Vineri
  • interval orar: 12.00 – 13.30, 14.00 – 15.30, 16.00 – 17.30 ;

Perioada de desfășurare: octombrie 2017–decembrie 2018.

Locul de desfășurare:

  • fie la sediul din piața Victoriei, str. Grigore Alexandrescu nr. 64 sau în cadrul școlilor de stat sau private partenere.

 Ce câștigi ?

  • încredere și inspirație
  • o bursă de studiu de 500 lei/lună;
  • vom putea încheia un contract de voluntariat, beneficiind de vechime în muncă și la sfârșitul perioadei de internsip, dacă întreaga colaborare a fost cu succes putem negocia condițiile viitoare pentru a rămâne alături de noi;
  • adeverință de practică;
  • scrisoare de recomandare;
  • exersarea și perfecționarea continuă a limbii engleze;
  • obținerea certificatelor Cambridge cu prețuri avantajoase;
  • obținerea Certificatului Cambridge | TKT- Young Learners sau TKT-CLIL (un pașaport ăentru angajare în mediul internatțional);

 Cum te înscrii?

Aplicare directă: 19 august – 08 septembrie 2017

Trimite-ne CV-ul tău + un mesaj în care ne spui de ce vrei să te alături echipei noastre, împreună cu formularul de înscriere de mai jos, pe adresa de e-mail littlecambridge1@yahoo.com sau contactează-ne telefonic la 0753 148 369 (d-na Ana Deleanu) pentru informații despre program!

Răspunde la următoarele întrebări într-un PM până vineri, 08 septembrie:

  • 3 cuvinte-cheie pe care le-ai folosi într-un mesaj către un antreprenor
  • Care e locul de muncă ideal pentru tine? (multinațională/companie mică/compania ta). De ce?
  • Ce publicații și ce fel de articole citești?
  • Ai blog? Cât de des și despre ce postezi?
  • Cât de des postezi pe zi pe rețelele sociale?
  • Care e rețeaua ta de socializare preferată și de ce?
  • Unde și de ce ai facut voluntariat?

REGISTRATION FORM