Conferință Telekom

Conferință Telekom

Ești student sau masterand? Anul acesta ai prevazut in curricula scolara stagiul de practica obligatoriu? Atunci nu ar trebui să lipsești de la conferința Telekom ce va avea loc joi, 26.02.2015, ora 18.00 în Amf. Odobescu din Facultatea de Limbi și Literaturi Straine, strada Edgar Quinet.

Programul Telekom Romania Trainee Program, aflat deja la a 6-a ediţie, a fost creat cu gândul la tinerii care-şi doresc să înveţe mai multe despre domeniul care-i pasionează.

În fiecare an, începând din 2008, în perioada iulie – octombrie, între 30 şi 40 de studenţi şi tineri profesionişti se alatură companiei noastre, pentru a acumula experienţă în domeniile în care doresc să îşi dezvolte cariera.

Anul acesta programul STEP – Sustinem Tinerii in Evolutia lor Profesionala este realizat cu fonduri europene, în urma obţinerii de către operaţiunile fixe a unei finanţări în cadrul Programului Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Proiectul STEP are ca obiective, facilitarea accesului a 360 de studenţi la servicii specializate de orientare şi consiliere profesională pentru cei care se vor înscrie în program în vederea integrării lor pe piaţa muncii, respectiv dezvoltarea de competenţe practice în rândul studenţilor admişi în vederea facilitării tranziţiei de la scoală la viaţa activă.

Aplică la programul de Traineeship, dacă-ţi doreşti să:

  • te alături unui mediu de business competitiv, într-o companie dinamica.
  • ai alături un mentor, care te va ghida şi-ţi va împărtăşi experienţa lui.
  • ai acces la mai multe structuri din cadrul companiei, în funcţie de domeniul care te pasionează.

 

Așadar, vă așteptăm în număr cât mai mare joi, la Conferința Telekom, pentru o experiență de neuitat!

 

conferintatelekom1

Stagii de practică oferite de Academia Română

Stagii de practică oferite de Academia Română

Corpus computaţional de referinţă pentru limba română contemporană

 

Institutul de Cercetări pentru Inteligența Artificială (ICIA) și Institutul de Informatică Teoretică – Iași (IIT) (ambele din subordinea Academiei Române) au în derulare, ca temă de plan în cadrul programelor de cercetare prioritară ale Academiei Române, realizarea unui corpus computațional de referință pentru limba română contemporană: o colecție de texte (scrise și orale) de dimensiuni foarte mari (sute de milioane de cuvinte), adnotate cu metainformații (dată, autor, loc etc.) și cu date lingvistice (părți de vorbire, categorii gramaticale, dependențe sintactice etc.).

Prin naturaleţea textelor și prin adnotările pe care le va conţine, corpusul va fi util lingviștilor (pentru descrierea diverselor aspecte ale limbii), lexicografilor (pentru crearea dicţionarelor generale sau speciale de limbă), dezvoltatorilor de aplicaţii pe baza limbii naturale (corpusurile oferă material de antrenare, de învăţare, de testare), celor care învață limba română ca limbă străină (un corpus oferă exemple concrete de contexte posibile pentru cuvinte, de relaţii pe care acestea le stabilesc cu alte cuvinte etc.), profesorilor care predau limba română în şcoala românească (un corpus poate fi un instrument util de predare şi evaluare a elevilor).

Crearea acestui corpus presupune definirea structurii şi acoperirii lingvistice urmărite (texte literare, jurnalistice, memorii, texte științifice din toate domeniile etc.), colectarea textelor conform structurii decise, rezolvarea problemelor de drepturi intelectuale, prelucrarea lor prin tehnologii lingvistice (segmentare, lematizare, dezambiguizare morfo-lexicală etc.), indexarea acestor texte după cât mai multe criterii utile în exploatare, extragerea de statistici, dezvoltarea unei platforme de exploatare cât mai prietenoase şi mai flexibile, precum şi stabilirea unor metode securizate de acces la corpus. Cu ajutorul unei interfețe utilizatorii vor face căutare în corpus, iar rezultatele afișate vor avea lungimi reduse, respectiv fragmente de una-două propoziţii.

Pentru a realiza acest corpus, ICIA și IIT doresc colaborarea cu facultăți cu profil filologic, pentru stabilirea unor protocoale de primire a studenților la practică, pentru a ajuta în etapele de lucru ce presupun cunoștințe lingvistice.

Cei doritori sa faca practica la Academia Română pot aplica direct la sediul lor, fie pe email la adresa vergi@racai.ro, fie telefonic la numărul de telefon 0740.079.117.

ar_hp2

 

SCSS 2015

Facultatea de Limbi și Literaturi Străine a Universității din București şi Asociația Studenților de la Limbi Străine (ASLS) are plăcerea de a anunța o nouă ediţie a proiectului Sesiunea de comunicări științifice a studenților.

Manifestarea are loc în perioada 24-25 aprilie 2015 și se axează pe Studii Literare, Studii de Lingvistică și Traductologie. Sunt încurajaţi să participe studenții și masteranzii din toate universitățile românești. Formularul de înscriere trebuie trimis către roxana.utale@lls.unibuc.ro până pe data de 12 martie. Mai multe detalii găsiţi în următorul articol: http://bit.ly/1DYpxyf.

Sesiunea de comunicări științifice a studenților este un eveniment organizat de Facultatea de Limbi și Literaturi Străine a Universității din București în parteneriat cu Asociația Studenților de la Limbi Străine (ASLS).

Do you speak French?

Do you speak French?

Apply on www.youyourself.ro!

What are we looking for? 

A good level of French is mandatory and you will also need a good level of English to do the job right.
You will work as part of a large and friendly team so it’s important to be a team player.
We like customer management skills as well as a keen eye for details and problem solving attitude.
And we will value your willingness to learn!
What will your job be about?

Genpact continuously hires French speakers in areas like:

Finance

Your job will involve invoice and payment processing, making sure that your customers’ clients make accurate payments and adhere their deadlines and agreed policies, reconciling the accounts of the vendors and reporting activities if needed. Accounting skills aren’t a must. These activities will require maintaining a constant relationship with the client’s business representatives. Your approach needs to be number-driven, as well as people-oriented.

IT Support

How about being the single point of contact in IT matters, for your client? Be it phone, chat, e-mail or ticketing platforms your support is highly valued and appreciated! You will provide support for user requests around hardware, software, network and service issues and you will coordinate incident resolutions with Level 2 and Level 3 staff.

Procurement

This role is a key link between your clients and their providers, as you will oversee the process of supplies’ delivery. Deep understanding of your clients’ business, great negotiating skills and market awareness is required from you to become a trusted partner for our customers.
You will process & book the purchasing requisitions, purchase orders, materials catalogues, delivery notes, goods receipts and other procurement documents.

Customer service

Understanding your clients’ business is an integral part of your role.
We do value customer and vendor management skills as well as a keen eye for details. You will develop your customer orientation, analytical thinking and team work skills! You will learn how to work in a virtual environment, interacting with colleagues and clients all over the globe.
How can you make a difference? Understand your customer’s needs and exceed its expectations with a friendly and can-do attitude.

Who is Genpact?

Genpact is the largest international provider of business services in Romania for global customers.
Genpact (NYSE: G) stands for “generating business impact.” We design, transform and run intelligent business operations including those that are complex and specific to a set of chosen industries. The result is advanced operating models that foster growth and manage cost, risk, and compliance across a range of functions such as finance and procurement, financial services, account servicing, claims management, regulatory affairs and industrial asset optimization. Our Smart Enterprise Processes (SEPSM) proprietary framework integrates effective technology and data-driven insight into the fabric of enterprise processes to help our clients be more competitive. Our hundreds of long-term clients include more than one-fourth of the Fortune Global 500. We have rapidly grown to over 66,000 people in 25 countries with key management and corporate offices in New York City, but our global critical mass doesn’t dilute our flexible and collaborative approach and our management team still drives client partnerships personally. Our clients attribute much of our success to our unique history – behind our passion for process and operational excellence is the Lean and Six Sigma heritage of a former General Electric division that has served GE businesses for more than 16 years. For more information, please visit our website www.youyourself.ro

Conferinţă S-MUNOB

Conferinţă S-MUNOB

În martie, 2015, are loc cea de-a doua ediție a conferinței S-MUNOB

 

Suntem încântați să vă aunțăm că în perioada 12-16 martie, 2015, asociația S-MUNOB organizează cea de-a doua ediție a Conferinței Internaționale cu același nume.

Organizaţie studențească independentă, apolitică şi non-profit, S-MUNOB își propune să dezvolte un proiect inedit, menit să-i ajute pe tineri să evolueze. Conferințele de tip Model United Nations (MUN) sunt simulări academice ale sesiunilor plenare din cadrul Națiunilor Unite ce au ca scop educarea și familiarizarea studenților cu evenimentele globale de ultimă oră, cu exigențele impuse de relațiile dintre națiuni, dar și cu ceea ce presupune reflectarea critică a acestora.

Scopul proiectului:

  1. Inițierea tinerilor în arta diplomației și, deci, creșterea interesului în politică, dezbateri și oratorie;
  2. Îmbunătățirea imaginii României – mai ales în rândul studenților internaționali
  3. Includerea orașului București în cadrul comunității mondiale de conferințe de tip MUN.

 

După ce anul trecut, la Hotel Ibis de lângă Palatul Parlamentului au avut loc, pe durata a trei zile, dezbateri organizate după protocolul UN la care au participat aprox. 200 de studenți din România, Ungaria, Germania, Italia, Austria, Ucraina, Nigeria, Rusia, Georgia, Polonia, Egipt, Ghana, India, Marea Britanie, Taiwan, anul acesta organizatorii își propun să reunească 250 de tineri entuziaști din Europa, Africa și Asia care să-și exerseze abilitățile de argumentare și dezbatere asupra unor probleme internaționale de actualitate.

Conferința este structurată ca o dezbatere pe teme de importanță mondială . Participanții vor elabora la finalul conferinței o rezoluție menită să avanseze soluții problemelor existente pe de o parte, și la mai buna funcționare a relațiilor dintre țări, pe de altă parte.

Pentru mai multe detalii, accesați :http://www.smunob.org/10962045_963610520315845_1093383217_n

Do you speak French?

Do you speak German?

Apply on www.youyourself.ro!

What are we looking for?

A good level of German is mandatory and you will also need a good level of English to do the job right.
You will work as part of a large and friendly team so it’s important to be a team player.
We like customer management skills as well as a keen eye for details and problem solving attitude.
And we will value your willingness to learn!
What will your job be about?

Genpact continuously hires German speakers in areas like:

Finance

Your job will involve invoice and payment processing, making sure that your customers’ clients make accurate payments and adhere their deadlines and agreed policies, reconciling the accounts of the vendors and reporting activities if needed. Accounting skills aren’t a must. These activities will require maintaining a constant relationship with the client’s business representatives. Your approach needs to be number-driven, as well as people-oriented.

IT Support

How about being the single point of contact in IT matters, for your client? Be it phone, chat, e-mail or ticketing platforms your support is highly valued and appreciated! You will provide support for user requests around hardware, software, network and service issues and you will coordinate incident resolutions with Level 2 and Level 3 staff.

Procurement

This role is a key link between your clients and their providers, as you will oversee the process of supplies’ delivery. Deep understanding of your clients’ business, great negotiating skills and market awareness is required from you to become a trusted partner for our customers.
You will process & book the purchasing requisitions, purchase orders, materials catalogues, delivery notes, goods receipts and other procurement documents.

Customer service

Understanding your clients’ business is an integral part of your role.
We do value customer and vendor management skills as well as a keen eye for details. You will develop your customer orientation, analytical thinking and team work skills!You will learn how to work in a virtual environment, interacting with colleagues and clients all over the globe.
How can you make a difference? Understand your customer’s needs and exceed its expectations with a friendly and can-do attitude.

Who is Genpact?

Genpact is the largest international provider of business services in Romania for global customers.
Genpact (NYSE: G) stands for “generating business impact.” We design, transform and run intelligent business operations including those that are complex and specific to a set of chosen industries. The result is advanced operating models that foster growth and manage cost, risk, and compliance across a range of functions such as finance and procurement, financial services, account servicing, claims management, regulatory affairs and industrial asset optimization. Our Smart Enterprise Processes (SEPSM) proprietary framework integrates effective technology and data-driven insight into the fabric of enterprise processes to help our clients be more competitive. Our hundreds of long-term clients include more than one-fourth of the Fortune Global 500. We have rapidly grown to over 66,000 people in 25 countries with key management and corporate offices in New York City, but our global significant mass doesn’t dilute our flexible and collaborative approach and our management team still drives client partnerships personally. Our clients attribute much of our success to our unique history – behind our passion for process and operational excellence is the Lean and Six Sigma heritage of a former General Electric division that has served GE businesses for more than 16 years. For more information, please visit our website www.youyourself.ro

Ia-ti acum cetatenia BuzzCamp! Incepe a 13-a editie!

Ia-ti acum cetatenia BuzzCamp! Incepe a 13-a editie!

Cu pasi repezi, vine o noua editie BuzzCamp! Editia cu numarul 13 va fi cu noroc pentru tine! Daca ai intre 18 si 27 de ani, esti din Bucuresti, Iasi, Cluj, Timisoara, Brasov, Sibiu sau Bacau,  rezerva-ti in agenda data cand venim in orasul tau. In perioada 23 martie – 08 mai iti aducem cei mai buni speakeri si companii de top in cadrul celui mai complex eveniment de dezvoltare personala si orientare in cariera.

Inscrie-te acum pe http://www.buzzcamp.ro/event/inscriere/ ca sa fii sigur ca iti rezervi unul dintre cele 300 de locuri disponibile. Da, numai 300 de tineri vor fi selectati pentru a participa la eveniment.

Pentru ca ne dorim sa avem o influenta pozitiva asupra viitorului tau, iti oferim sansa sa participi la un eveniment unde totul are un obiectiv bine stabilit. In cadrul conferintelor cu teme de dezvoltare personala  ai ocazia sa afli povestile de succes ale celor mai cunoscuti speakeri motivationali, traineri, dar si vedete, care iti vor impartasi din experienta si know-how-ul lor si iti vor raspunde la intrebari.

In ceea ce priveste workshop-urile, avem alaturi de noi companii internationale din domeniul tau, care nu doar ca iti vor pune la dispozitie input-uri despre cultura lor organizationala, dar au si oportunitati de cariera special pentru participantii la workshop-uri (job-uri, programe de internship si traineeship si stagii de practica).

La BuzzCamp oportunitatile apar si in pauze. La ce ne referim cand spunem asta? In pauzele de dupa conferinte si in cele dintre workshopuri, esti asteptat de catre companii la fotoliile de consiliere. Specialistii in HR iti vor raspunde la intrebari legate de compania pe care o reprezinta, dar si la intrebari legate de dezvoltarea profesionala.

Pentru a participa la cel mai complex eveniment efortul tau este minim. Tot ce trebuie sa faci este sa te inscrii pe http://www.buzzcamp.ro/event/inscriere/ si sa fii prezent la evenimentul din orasul tau (programul evenimentului il gasesti aici http://www.buzzcamp.ro/event/agenda/). Nu uita acasa entuziasmul si deschiderea de a afla lucruri noi. De restul ne ocupam noi!

Daca ai intrebari pentru noi, ne gasesti oricand pe mail la info@inspiregroup.ro si pe pagina de facebook https://www.facebook.com/buzzcamp.ro.

Inscrie-te la BuzzCamp, vino la eveniment si devino BuzzCamper!

buletin

World Education Fair – Burse de Master și MBA pentru studiul în străinătate

World Education Fair – Burse de Master și MBA pentru studiul în străinătate

 fb cover_uni feb 2015

Burse de Master și MBA oferite de cele mai

prestigioase universități străine în acest weekend, la World Education Fair

  

Peste 40 de universități din Austria, Elveția, Marea Britanie, Danemarca, Olanda, Italia, Spania, Grecia, Liechtenstein și Noua Zeelanda vin la World Education Fair, cel mai mare târg de consultanță educațională din România, în perioada 21-22 februarie 2015, să îți prezinte programele de master și bursele de care poți beneficia în străinătate.

Târgul va avea loc la hotel Athénée Palace Hilton din București, între orele 10-17, intrarea fiind liberă pentru toți cei interesați.

Printre universitățile care oferă burse pentru programele de Master și MBA la această ediție a World Education Fair se numără și:

  • The Hague University of Applied Sciences – burse de 5.000 de euro
  • Montan Leoben University – burse pentru programul de Master în Ingineria Petrolului ce acoperă costurile de școlarizare, cazare și masă
  • American College în Thessaloniki – burse care acoperă până la 70% din taxele de studiu
  • NHTV Breda University of Applied Sciences – mastere cofinanțate de Guvernul Olandei
  • Universidad de Navarra – burse cuprinse între 35% și 65% reducere din valoarea taxei de școlarizare
  • Aberystwyth University – burse de până la 1.000 de lire sterline
  • Falmouth University – burse cuprinse între 200 și 1.000 de lire sterline
  • Bradford University – burse de 1.000 – 1,250 de lire sterline
  • Global University Systems – burse de 2.000 de lire sterline
  • European University – burse de 30% reducere din valoarea taxei pentru toți anii de studiu
  • University of Worcester – burse de până la 1.000 de lire sterline
  • Coventry University – burse de 500 de lire sterline
  • Politecnico di Milano – burse cuprinse între 10% și 70% din taxa de școlarizare

Cum le poți obține?

Confirmă participarea la târg accesând următorul link: World Education Fair – Înregistrare.

La târg vei avea posibilitatea să afli care sunt criteriile de obținere a acestor burse prin discuții directe atât cu reprezentanții oficiali ai universităților, cât și cu consultanții IntegralEdu.

IntegralEdu, cea mai mare companie de consultanță educațională din România care reprezintă peste 250 de instituții de învățământ de top din Europa și SUA iți va oferi toate informațiile necesare pentru a obține o bursă de studiu sau pentru a intra la unul dintre programele unora dintre cele mai prestigioase universități din întreaga lume.

fb post photo oct 2015

IGNITION – Student Public Speaking Contest, Ediția a II-a  23 Mai 2015

IGNITION – Student Public Speaking Contest, Ediția a II-a 23 Mai 2015

Vă provocăm la concurs! 🙂

Colors in Projects lansează a II-a ediție a evenimentului IGNITION – Student Public Speaking Contest, dedicat tuturor studenţilor înscrişi într-o formă de învăţământ superior, public sau privat (licenţă, masterat, doctorat), pasionaţi de arta vorbitului în public sau care vor să-şi îmbunatăţească abilităţile de prezentare. Concursul constă în susţinerea unor prezentări în stil Ignite (20 slide-uri a câte 15 secunde fiecare), prezentări ce vor fi jurizate şi premiate.

ÎNSCRIERI – ÎN CURÂND!!!

Banner asociatie_IGNITION