Teacher | English Language Trainer

Teacher | English Language Trainer

teach-english-6615_0

CANDIDATUL IDEAL: 

Ești tânăr ? Ești entuziast? Ești pasionat de ceea ce faci?

Ești absolvent/ student al Facultății de Limbi și Literaturi Străine / Facultății de Litere (specializarea engleză)?
Ai cunoștinte excelente de limba engleză?
Deții abilități pedagogice?
Ești flexibil și adaptabil?

Dar…. nu ai foarte multă experiență în predare ……


CAMBRIDGE EDUCATIONAL OF BUCHAREST îți oferă ACUM șansa de a dovedi că ești CEL MAI BUN și șansa de învăța de la CEI MAI BUNI traineri și manageri educaționali!

 DEZIRABIL:

Ne adresăm studenților în ani terminali, masteranzilor și proaspeților absolvenți ai Facultății de Limbi Străine/ Litere și celorlalte facultăți cu specializare pe Lb. Engleză.

 

CAMBRIDGE EDUCATIONAL OF BUCHAREST înseamnă un loc de muncă într-o echipă frumoasă, într-un mediu unde te dezvolți constant pe plan profesional și personal. 

Responsabilități și beneficii:

 

Ne dorim punctualitate, entuziasm, dorință de dezvoltare profesională și un temperament echilibrat și plăcut, potrivit să lucreze cu copiii și echipa de directori de studii.

ESENȚIAL

  • să lucreze cu plăcere cu copiii și să își dorească să lucreze în acest domeniu pe viitor;

  • prietenos și cu bune abilități de comunicare cu toate categoriile de vârstă și diferite personalități;

  • abilitatea de a discerne când este necesar să fie proactiv și când să urmeze indicațiile date;

  • abilitatea de a învăța și a se adapta la situații și abordări diferite;

  • vorbitor de limba română la nivel C2 iar Lb.Engleză la nivel C1 sau C2;

 

BENEFICII:

 

  • expunere la o metodologie modernă de predare; -îmbunătățirea Lb.Engleze prin utilizarea ei zilnică; -experiența de lucru într-un mediu multicultural plăcut;

  • scrisoare de recomandare ( in functie de perioada de lucru si performante )

 

1. vei beneficia de participarea gratuită la cursuri și seminarii de specialitate în cadrul programului de parteneriat cu British Council Bucuresti;

2. în baza Acordului de Parteneriat realizat cu Universitatea București vei beneficia de eliberarea Adeverinței de Practică sau a Certificatului de Voluntariat ( dacă ești student/student la master ) ;

 3. vei beneficia de participarea gratuită la cursuri și seminarii de specialitate la ateliere de lucru organizate de BETA (Bucharest English Teachers Association)

 4. vei beneficia de consiliere gratuită pentru pregătirea TKT- the Teaching Knowledge Test, recunoscut CAMBRIDGE ESOL.

 5. vei lua parte la toate sesiunile de in-house training

 6. vei beneficia de posibilitatea de a petrece gratuit 2 săptămâni în Anglia pe timpul verii, ca profesor însoțitor în cadrul unui campus universitar faimos (Cambridge, Oxford, Londra, etc)

 7. pachet salarial corelat cu responsabilitățile postului și performanța profesională a angajatului

 

Descrierea companiei:

 

CAMBRIDGE EDUCATIONAL OF BUCHAREST este o organizație non-profit din România, care promovează standardele de calitate în predarea Limbii Engleze, furnizând Programe de Limba Engleză exclusiv copiiilor și adolescenților folosind tehnica de predare CAMBRIDGE.

 

CAMBRIDGE EDUCATIONAL OF BUCHAREST a luat naștere în urmă cu 8 ani, sub forma unui Centru de Pregătire Cambridge (Cambridge Preparating Center), pentru școlarii din clasele 1-4, centru de pregătire englez în care Programa Britanică a fost adaptată atent școlarilor români, astfel încât aceștia să beneficieze de un curriculum acceptat internațional și de o educație de elită.

Pentru a aplica la acest job, trebuie să ne trimiți pe adresa de e-mail littlecambridge1@yahoo.com 

 

– un curriculum vitae actualizat

– o scrisoare de intenție în limba engleză în care să ne prezinți motivele pentru care dorești să fii profesor

 

Aplicațiile vor fi trimise până la data de 6 noiembrie 2015 pe adresa de e-mail littlecambridge1@yahoo.com cu mențiunea: “Pentru postul de trainer limba engleză la Cambridge School”.

 

Mult succes!

 

ASLS recrutează – We are here to save the day!

ASLS recrutează – We are here to save the day!

A fost o dată ca niciodată un student FLLS foarte timid, care nu avea prea mult curaj, deși i-ar fi plăcut la nebunie. Într-o zi, el a aflat de ASLS și de toate lucrurile care se întâmplă în spatele acestor tricouri albastre. Studentul s-a gândit că nu i-ar strica să pătrundă în Împărăția Albăstreilor, așa că și-a luat inima în dinți și a devenit recrut. Primul obstacol care i-a ieșit în cale a fost Formularul de Înscrieri. După lungi dezbateri cu sine și lupte cu condeiul, a reușit, plin de satisfacție, să își pună ideile cap la cap și să impresioneze Sfinxul cu creativitatea și originalitatea sa.

Mai departe a dat de un Interviu de Grup, la care trebuia să demonstreze că nu se teme să își impună punctul de vedere într-un mod armonios, lucrând împreună cu ceilalți recruți ca un tot, pentru a dovedi că nu îi lipsește spiritul de echipă.

Următorul impas pe care l-a întâlnit în călătoria sa a fost Interviul Individual. Acesta a trebuit să demonstreze că este un super candidat, că se pricepe la tot felul de trucuri și că are un număr impresionant de cunoștințe care îl fac un candidat excepțional pentru ASLS. Sau dacă nu, dimpotrivă, că e dispus să și le însușească pe parcursul timpului petrecut în împărăția albastră.

Ultima probă pe care a trebuit să o treacă a fost Mentoratul. Integrarea sa în familia ASLS era aproape completă. Trebuia doar să mai demonstreze că are intenții serioase de la ASLS și că atitudinea pe care o arată celor din jur este una demnă de tricoul pe care, dacă muncea cu mult spor, urma să îl primească.
Ești curios să afli dacă recrutul și-a îndeplinit misiunea? Și noi!

Povestea împărăției albastre continuă. Vara a trecut, împreună cu Admiterea, Seminarul Introductiv, iar noi avem nevoie de ajutorul vostru pentru ca următoarele ediții să iasă la fel de bine. Ba nu, și mai bine! E imposibil să nu ne remarci, mereu alergând de colo colo, în culoarea reprezentativă.

Vrei să fii și tu unul dintre noi? Completează formularul de mai jos, începând de acum! Te așteptăm să ne întregim familia ^_^

 

FORMULARUL DE ÎNSCRIERE

 

 

 afis final recrutari

ALEGERI STUDENŢEŞTI 2015 – Actualizat 12.11

ALEGERI STUDENŢEŞTI 2015 – Actualizat 12.11

ANUNŢ IMPORTANT

Dragi studenţi,

ASLS (Asociaţia Studenţilor din Facultatea de Limbi si Literaturi Străine – Universitatea din Bucureşti) organizează alegerile pentru reprezentanţii studenților în Consiliul FLLS, Senatul UB şi președintele ASLS. Vă invităm să candidaţi pentru a vă reprezenta secţia, respectiv facultatea, şi să vă prezentaţi la vot!

Alegerile vor avea loc după cum urmează:

  • Depunerea candidaturilor26-30.10 (pentru reprezentanții în Consiliul FLLS și Senatul UB) respectiv 26.10-3.11 (pentru președintele ASLS), program luni-vineri 14:00-16:00, Decanatul FLLS (Edgar Quinet, et.2);
  • ATENȚIE! Din cauza numărului insuficient de candidaturi depuse până la ora de față, termenul depunerii se prelungește până în data de joi, 5.11. Candidații care au apucat deja să își depună candidatura pot să își înceapă activitățile de campanie, conform calendarului
  • Campanie – 31.10-5.11 (pentru reprezentanții în Consiliul FLLS și Senatul UB), respectiv 4-9.11 (pentru președintele ASLS);
  • Lista candidaturilor poate fi găsită mai jos;
  • Alegeri, primul tur – 6 noiembrie, între orele 12:00 – 18:00;
    • Proces verbal primul tur (invalidat – lipsă de cvorum) – AICI;
  • Alegeri, al doilea tur10 noiembrie, între orele 9:00 – 20:00;
  • Alegeri, președintele ASLS10 noiembrie, între orele 9:00 – 20:00;
    • Proces verbal al doilea tur Consiliul FLLS, Senatul UB, Președintele ASLS – AICI;
  • Alegeri, al treilea tur – Consiliul FLLS (2 locuri – Limbi Moderne Aplicate) – 12 noiembrie, între orele 9:00 – 20:00;
    • Proces verbal al treilea tur Consiliul FLLS – AICI
  • Contestații – 13 noiembrie, între orele 14:00 – 16:00.

N.B.: Atenţie! Studenţii pot vota numai cu carnetul de note!

Lista candidaturilor

I. Consiliu

  1. Licenţă:

Filologie – 6 locuri

Adomnicăi Diana Petronela – Engleză – Suedeză, an II

Chian Natalia – Engleză – Germană, an II

Cîrnu Mihaela – Germană – Franceză, an I

Coman Azaria Gabriela – Neerlandeză – Engleză, an II

Constantin Gabriela Alina – Japoneză – Franceză, an III

Oprea Adina – Engleză – Franceză, an II

Pencea Bogdan Ionuț – Neerlandeză – Engleză, an II

Spinean Sorina Ioana – Franceză – Rusă, an II

Sterpu Giani Mădălin – Neerlandeză – Italiană, an I

Urduzan Roxana Andreea – Japoneză – Engleză, an II

Studii culturale – 1 loc: nu a fost depusă nicio candidatură

Traducere – Interpretare – 1 loc

Anghel Alina Gabriela – Engleză – Germană, an II

Blîndu Mădălina – Engleză – Rusă, an II

Limbi Moderne Aplicate –2 locuri

Grigorie Darius Aurelian – LMA – Italiană, an II

Paștalac Eduard Mihail – LMA – Rusă, an I

  1. Master – 1 loc: nu a fost depusă nicio candidatură
  1. Doctorat – 1 loc: nu a fost depusă nicio candidatură

II. Senatori – 3 locuri

Blîndu Mădălina – Engleză – Rusă, Licență – Traducere și Interpretare, an II

Cîrnu Mihaela – Germană – Franceză, Licență – Filologie, an I

Oprea Adina – Engleză – Franceză, Licență – Filologie, an II

III. Președinte ASLS

Paștalac Eduard Mihail – LMA – Rusă, an I

Toader Ioana – Filologie Chineză – Engleză, an III

CV Adomnicăi Diana | CV Anghel Alina | CV Blîndu MădălinaCV Chian Natalia | CV Coman Azaria | CV Constantin AlinaCV Cîrnu Mihaela | CV Grigorie Darius | CV Oprea Adina |  CV Paștalac Eduard | CV Pencea Bogdan | CV Spinean SorinaCV Sterpu Giani |  CV Urduzan Roxana 

Metodologia de Alegeri Studențești a Universității din București poate fi consultată AICI

Metodologia de Alegeri Studențești a FLLS/ASLS poate fi consultată AICI

Comisia de alegeri: Preşedinte: Boțogan Eliza

Anca Zaharia                           Maria Zorilă               Andrei Călinoaia

Iuliana Panduru               Drd. Minodora Tunaru

Observator: Conf. dr. Axinia Crasovschi (prodecan)

 

Împărțirea celor 12 locuri atribuite reprezentanților studenţilor în Consiliul FLLS se va face în felul următor:

  1. Licenţă (indiferent de limbile studiate): 6 locuri Filologie, 1 loc Traducători, 1 loc St.Culturale, 2 locuri LMA;
  2. Master: Un reprezentant de la orice program de masterat
  3. Doctorat: Un reprezentant de la orice şcoală doctorală
Balul Bobocilor FLLS&FF-UB

Balul Bobocilor FLLS&FF-UB

Afis-B.B

ASLS împreună cu ASF te invită la cel mai important eveniment al toamnei, adică Balul Bobocilor 2015, care va avea loc la data de 12 noiembrie de la ora 21:00 în Club One.
Alătură-te albăstreilor şi colegilor de la fizică pentru a te bucura de o noapte pe cinste împreună cu noii tăi colegi. Guess Who ne-a asigurat că se va ocupa de atmosferă, iar petrecerea se anunţă a fi plină de surprize.

▶▶▶▶

Pentru a participa la eveniment, te aşteptăm să îţi cumperi biletele de la infodesk-ul din Edgar Quinet începând cu data de 20 octombrie, în intervalul orar 10:00-16:00. Preţul unui bilet este de 23 RON. 
Pentru rezervari mese, suna la 0732 017 944 sau 0751 948 730.

▶▶▶▶
Ultra VIP – 250 RON 
VIP – 200 RON 
Normal – 170 RON 
▶▶▶▶

Pachete:

2 bilete la 40 de lei
5 bilete ▶ +1 invitatie
masa+10 bilete ▶ invitatie dubla

▶▶▶▶

Nu uita: seara de 12 noiembrie e cea mai bună ocazie să-ți cunoști mai bine colegii, să te destinzi alături de prieteni într-o atmosferă plăcută şi să ai parte de una dintre primele experienţe ale vieţii de student! Dar asta nu înseamnă că Balul Bobocilor este doar pentru boboci. Chiar dacă nu ești proaspăt intrat la facultate, noi te așteptăm la Bal pentru a retrăi momente unice şi a ne distra împreună! 
Una peste alta, noi vom fi acolo și sperăm cu toții că și voi veți fi în număr cât mai mare!

▶▶▶▶

ASLS Romania și Asociatia Studentilor Fizicieni sunt alături de cei implicați în tragedia ce a avut loc în Club Colectiv. Ne dorim să ajutăm cât de mult putem, așa că banii rămași în urma achitării tuturor cheltuielilor ce privesc organizarea Balului Bobocilor, vor fi donați spre necesitățile victimelor accidentului ce a avut loc vineri, 30 octombrie.

Seminar Introductiv

Seminar Introductiv

seminar introductiv

Asociația Studenților de la Facultatea de Limbi și Literaturi Străine te aşteaptă pe 1 şi 2 octombrie în sediul Facultății de Limbi și Literaturi Străine din strada Edgar Quinet, nr. 5-7, să iei parte la Seminarul Introductiv destinat proaspeților studenți din acest an.

Dacă ai o mulțime de întrebări la care nu reușești să găsești răspuns de unul singur, atunci te așteptăm la Seminarul Introductiv, unde colegii din anii mai mari îți vor împărtăși din experiența lor și te vor ajuta să te acomodezi mai bine acestui nou început.

Seminarul se va desfășura în două zile diferite pentru a oferi tuturor stundeților doritori oportunitatea de a afla mai multe despre facultatea pe care au ales să o urmeze, despre viața de student, burse, credite, restanțe, măriri, taxe, voluntariat, cursuri sau modalitatea de citire a orarului.

Pe lângă faptul că participarea la acest seminar va fi primul tău pas în descoperirea vieții de student FLLS-ist, vei avea ocazia să interacționezi și cu alti studenți participanți și vei începe să realizezi, încetul cu încetul, că faci parte dintr-o imensă familie!

Așadar, nu uita, te așteptăm cu mult drag alături de colegii tăi să iei parte la prima ta activitate ca student! Promitem că o să se lase cu o mulțime de surprize din partea ASLS!

Cum și când este momentul să ne alegem universitatea și domeniul de studiu?

Cum și când este momentul să ne alegem universitatea și domeniul de studiu?

IMG_8835

Când e cel mai bun moment pentru a alege calea pe care dorim să o urmăm? Încă din copilărie părinții ne îndrumă spre cele mai bune școli, spre activități extrașcolare, în funcție de abilitățile și interesele pe care le manifestăm. Mai târziu, ne orientăm spre un liceu ce se pliază profilului pe care îl dorim. Atunci devenim și mai responsabili de alegerile făcute, de rezultatele obținute și putem lua decizii în privința viitorului. Susținerea din partea părinților este în același timp foarte importantă.

Părinţii şi elevii care pun preţ pe nivelul educaţional şi-i conştientizează importanța pot apela la specialişti în consultanţă educaţională în străinătate, nu doar pentru a economisi timp, ci și pentru a putea face cea mai bună alegere. În acest context, Integraledu este consultantul numărul 1 pentru studii universitare în străinătate datorită anilor de experienţă, consultanţei individuale gratuite, organizării întâlnirilor cu reprezentanţii universităţilor şi asistenţei pe parcursul întregii perioade – de la pregătirea dosarului până la achiziţionarea biletelor de avion. În prezent sunt 4 birouri în Bucureşti, Constanţa, Galaţi şi Timişoara, urmând să se deschidă, până la sfârşitul anului, un nou birou de consultanţă în Craiova. Serviciile de consultanţă sunt gratuite, programările se fac telefonic, iar programul este de luni până vineri între orele 9:00 şi 18:00.

Foarte mulți studenți au avut ocazia să discute pentru prima dată cu reprezentanții universităților la care ulterior au ales să studieze în cadrul târgului educațional World Education Fair organizat în fiecare an de Integraledu.

Anul acesta, World Education Fair se desfăşoară în Bucureşti la Hotel Athénée Palace Hilton pe 26 şi 27 septembrie şi continuă în Timişoara pe 28 septembrie, Galaţi pe 30 septembrie şi Constanţa pe 1 octombrie 2015. La acest târg tinerii şi familiile acestora au posibilitatea să stea de vorba direct cu reprezentanţii a peste 50 de universităţi din Marea Britanie, Olanda, Danemarca şi Elveţia şi pot afla toate detaliile legate de programele oferite de instituţiile prezente la târg, de bursele şi oportunităţile de finanţare pe perioada studiilor.

Apartenența la Uniunea Europeană ne oferă posibilitatea de a ne alege universitatea dintr-o gamă mult mai variată, în funcție de universitate, anumite specializări venind cu o bază mai solidă și oferind programe de studiu avansate. Programele acestea de studiu sunt adaptate pe fiecare specializare și pot fi foarte convenabile din punct de vedere financiar, fără să aibă criterii foarte stricte legate de pregătirea academică. De aceea este foarte important să fim bine informați, pentru a ne putea pregăti din timp adminterea într-o instituție de top. Dacă părinții noștri au contribut cum au știut ei mai bine la educația noastră, acum e rândul nostru, al generației viitoare să ne alegem un drum frumos în viață. Pentru părinții noștri aceasta este cea mai mare bucurie.

 

Cazări 2015

Cazări 2015

Atenţie! Datorită problemelor tehnice legate de site-ul oficial al FLLS (lls.unibuc.ro), pentru moment actualizările primite de la Comisia de Cazare vor fi publicate pe această pagină. Calendarul cazărilor şi celelalte informaţii pot fi găsite AICI.

Anunţuri 17.09

Listele punctajelor anilor în curs pot fi găsite mai jos:

Licenta I->II    Licenta II->III  Master I->II

  • Punctajele pentru criteriul academic sunt acordate pentru mediile din vară, fără a include rezultatele restanţelor şi materiilor facultative (modulul psihopedagogic şi sportul)
  • Cazul social (şi punctajul acordat, în consecinţă), în cazul veniturilor mici, a fost acceptat pentru venituri de cel mult 350 RON/membru de familie
  • În cazurile studenţilor plecaţi cu burse Erasmus, dacă situaţiile şcolare pe semestrul 2 nu au fost trimise UB până la momentul calculării, situaţia academică pentru semestrul 1 (din România) a fost dublată pentru a calcula punctajul anual
  • Puteţi sesiza eventualele erori apărute în listele de mai sus, prin email (cazari@asls.ro) până duminică, 20.09, ora 23:59.

 

ATENŢIE! Vă rugăm citiţi cu atenţie următoarele menţiuni primite de la comisia de cazare:

  1. În ciuda anunţurilor anterioare, FLLS a primit, pentru anul 2015/2016, un număr de 30 de locuri în căminele UTCB, în condiţii similare cu cele din anul precedent (vezi detalii AICI). Studenţii care doresc să ocupe un loc în aceste cămine şi nu au menţionat această opţiune pe cererea de cămin, pot trimite un email, până cel târziu duminică, 20.09.2015, la cazari@asls.ro, cu subiectul UTCB, şi să menţioneze (obligatoriu) unde se situează opţiunea UTCB în lista de preferinţe (ex. în primul rând, în ultimul rând, al doilea după grozăveşti etc.). Locurile rămase libere vor fi alocate printr-un proces similar cu cel de anul trecut, în perioada de preluare a cererilor.
  2. Locurile distribuite FLLS şi repartizate în prima etapă vor fi în jur de 390 (plus cele 30 de la UTCB), în funcţie de numărul cazurilor sociale pentru care se vor rezerva locuri la redistribuiri, conform metodologiei.
  3. Universitatea din Bucureşti se află într-un proces de realocare a locurilor din cămine către Facultăţii, pentru sistematizarea acestora. Din acest motiv, FLLS va primi un număr identic de locuri în unele cămine, însă o alocare diferită pe camere. În acest caz, continuităţile pentru locurile respective vor fi respectate prin alocarea unui loc similar, în acelaşi cămin. Studenţii care doresc să rămână în aceleaşi camere sunt rugaţi să se adreseze administratorilor, pentru a efectua schimburile respective. Comisia de cazare FLLS NU poate repartiza studenţi în camere pe care nu le mai ocupă, conform alocării Universităţii.
  4. Pentru a discuta eventuale situaţii legate de repartizare (probleme de continuitate, menţiunile privind plecarea pe primul semestru etc.), unii studenţi pot fi sunaţi de comisia de cazare, aşadar vă rugăm să răspundeţi la telefon, în special în următoarele zile!
  5. Doctoranzii (inclusiv cei aflaţi încă în procesul de admitere) care nu au depus încă cereri de cazare sunt rugaţi să contacteze URGENT comisia de cazare prin email (cazari@asls.ro), până cel târziu duminică, 20.09
  6. Reamintim următoarele menţiuni (din metodologia FLLS):

Art. 15. Comisia de cazare va atribui locuri studenților care nu sunt integraliști sau au punctajul aferent situației academice sub 500 de puncte (media generală ~8,33) numai în limita locurilor disponibile. Studenții cu 4 sau mai multe restanțe nu vor fi cazați, cu excepția cazurilor sociale. Cazurile sociale grave cu situație academică problematică vor fi cazate numai în etapa redistribuirilor, în limita locurilor disponibile.

Menţionăm că articolul de mai sus se referă şi la cazurile sociale din viitorul an 1/M1, pentru mediile mai mici decât ultimele medii cazate.

Rezultate concurs Admitere – sesiunea septembrie

Aveți aici postate rezultatele concursului de Admitere din sesiunea septembrie. Confirmările (şi cererile de cazare) se pot face de mâine până marţi, între orele 12 şi 14, sediul din Edgar Quinet (sala 414 pentru cazări, iar sala 318 pentru comisia de admitere).

Pentru moment, plata taxei de confirmare se poate face la comisia de admitere.