Vodafone Open Doors “Careers in Technology”

Vodafone Open Doors “Careers in Technology”

Ai puterea să reușești pe drumul tău!

Îți dorești un job într-una din cele mai mari companii de telecomunicații din România?

Fii pe fază! Vodafone România vrea să te cunoască în cadrul evenimentului Open Doors “Careers in Technology”, organizat special pentru tine! Pe 17 martie angajatorul tău preferat te lasă să tragi cu ochiul în departamentul Technology.

Dacă te întrebi cu ce surprize te va întâmpina echipa, îți vindem un pont – „Adevăr sau provocare” cu specialiștii de la Vodafone România.

 

Ce îți trece prin minte când te gândești la Technology?

Dacă ți-ai dorit în totdeauna să lucrezi alături de cei mai buni ingineri, Project Manageriși IT-iști, locul tău este în acest department! Vodafone România te provoacă să vii la Open Doors-ul de pe 17 martie să îi cunoști pe specialiștii care îți pot deveni colegi.

Mai mult decât atât, în cadrul evenimentului vei descoperi cum poți aplica la programul de management trainee (DISCOVER) și vei deveni viitorul CTO al Vodafone România.

Aplică aici dacă ești student/masterand/proaspăt absolvent al unei facultăți cu profil tehnic, ești pasionat de telecomunicații, ai foarte bune ablități de comunicare, cunoști limba engleză la un nivel mediu sau avansat (sau germană începator) și ai până la 1 an experiență de muncă sau activități de voluntariat.

 

Vodafone România își deschide porțile pentru tine, tu trebuie doar să ai o atitudine pozitivă si dorinţa continuă de a învăţa şi de a te dezvolta într-o echipă frumoasă. Îți vor bate la ușă mari șanse de dezvoltare către alte arii din organizaţie, în acord cu aspiraţiile şi preferinţele tale.

Știm că abia aștepți să faci cunoștință cu cei mai buni profesioniști din business, așa că îți mai dezvăluim încă un pont:

Ce vom face împreună la Open Doors?

  • Vei afla mai multe despre Vodafone România
  • Îți vom prezenta oportunitățile de carieră și dezvoltare
  • Vei face cunoștință cu manageri/specialiști din business
  • Vei vedea cu ochii tăi ce înseamnă să lucrezi în Network Operations Center
  • Te vei distra (măcar un pic)

Te așteptăm!

VISUALS-APRILIE-600x240-5

Open Day la DB Schenker

Open Day la DB Schenker

c9934f6a-4940-42cd-a4c9-ad4f78b09427

DB Schenker is a global employer. Being the transport and logistics division of Deutsche Bahn we are constantly looking for enthusiastic, motivated employees for over 2.000 locations in 130 countries, to move goods and projects across borders. Whatever your background, we offer the ideal environment for career changers and professionals looking for development opportunities.

In other words – a job at DB Schenker is: A job like no other. The DB Schenker Global Services Europe will be one of the largest in-house Shared Service Centers in Bucharest providing world class services in accounting, namely Accounts Payable, Accounts Receivable, Asset Accounting and General (Deutsche Bahn) group like DB Schenker Italy.

070fa06c-690e-4609-a4e2-607482e7e0e8

Social Impact Award 2016 premiază tinerii dornici să devină antreprenori sociali!

Social Impact Award 2016 premiază tinerii dornici să devină antreprenori sociali!

Agenda-01

Competiția Social Impact Award 2016 premiază tinerii dornici să devină antreprenori sociali!

 Joi, 25 februarie 2016, va avea loc evenimentul de lansare a ediției cu numărul 5 a Social Impact Award, competița internațională ce încurajează tinerii români dornici să aducă o schimbare în societate prin antreprenoriat social. Și anul acesta, participanților li s-a pregătit un program educațional complex, menit să transforme ideile lor în proiecte concrete, cu impact social.

Social Impact Award se adresează studenților și tinerilor profesioniști care își doresc să schimbe probleme sociale curente într-un mod inovativ, inițiind afaceri, proiecte sau chiar organizații. Ideile pot adresa diferite teme: sărăcie, sănătate, educație, mediu, energie, tehnologie și comunicații, drepturile omului, discriminare, etc.

Înscrierile vor avea loc până pe 8 mai, urmând ca organizatorii să selecteze 8 idei de proiecte care vor intra într-o etapă de dezvoltare și incubare a ideilor pe parcursul verii alături de Youth Hub și Incubatorul Universității Alternative. Pe 29 septembrie, un juriu format din experți în antreprenoriat social va acorda  3 premiile de 1500 de euro, la care se adaugă premiul de popularitate în valoare de 500 de euro, desemnat prin votul comunității. Câștigătorii vor primi și burse de participare la Social Impact Award Europe Summit, care va avea loc la finalul lunii octombrie, la Viena.

 Competiția are la bază mai multe principii, printre care: conectarea participanților la o rețea internațională de antreprenori, freelanceri, ONGiști și reprezentanți ai mediului de afaceri; ghidarea tinerilor astfel încât să dezvolte concepte de afaceri cu impact social, care să aibă la bază modele de afaceri sustenabile și susținerea celor mai bune idei cu premii în bani, spațiu de lucru și conectare, precum și mentorat.

 

Evenimentul de lansare va avea loc joi, 25 februarie, începând cu ora 17:00, la Youth Hub. Participanții vor avea ocazia să cunoască foști câștigători Social Impact Award, membri ai juriului, parteneri și antreprenori sociali. Mai multe detalii pot fi găsite pe pagina evenimentului sau pe site.                                                                                        

Despre Social Impact Award

Social Impact Award este o competiție de idei pentru studenții care vor să producă o schimbare în societate într-un mod constructiv. Misiunea proiectului este promovarea antreprenoriatului social în rândul studenților din Europa Centrală și de Est. Astăzi, proiectul este prezent în 10 țări: Austria, Croația, Cehia, Grecia, Macedonia, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Elveția.

În România, proiectul se află la cea de-a cincea ediție și este organizat de către Global Shapers Bucharest Hub, Social Innovation Solutions și Universitatea Alternativă, construind pe edițiile anterioare organizate de Impact Hub.

Global Shapers Bucharest Hub face parte din rețeaua globală de Huburi de tineri prezentă în 400 de orașe din peste 80 de țări aflată sub egida World Economic Forum. (www.globashapers.ro)

Universitatea Alternativă este o platforma educațională, aflată la intersecția dintre aspirațiile studenților, provocările societății, proiectele companiilor și expertiza profesioniștilor care construiesc experiențele de învățare.

Social Innovation Solutions este un butiq de consultantă și training în inovare și antreprenoriat social fondat de Oana Țoiu.

Persoana de contact:

Ciprian Stanescu

Social Impact Award Romania Coordinator

ciprian.stanescu@globalshapers.ro

+4 0752 199 149

Apply now for Accenture Business Process Outsourcing

Apply now for Accenture Business Process Outsourcing

fbcf2738-a228-4d02-b699-35d1a962f13d

Start your career with Accenture, a global company that delivers innovation and results to organizations around the world.

If you’re an advanced speaker of English and one of the languages listed below, this is your invitation to bring your talent and passion to Accenture, where you can sharpen your skills, build an extraordinary career and be greater than your degree.

No previous work experience is required, as you will attend various training programs and work alongside a team of specialists who are ready to share their knowledge with you.

Find your fit in one of the Accenture Business Process Outsourcing areas. Click the appropriate Job Opening area and discover how great you can be!

 

Language requirement Job Opening Area
Greek, Turkish, Polish, Bulgarian, French, Spanish, German, Italian, Portuguese, Russian Finance and Accounting
Dutch, Polish, French, Spanish, Italian, German, Russian Human Resources
French Insurance
Chinese, Slovak, Czech, Bulgarian, Turkish, Dutch, Danish, French, Spanish, German, Italian, Portuguese, Russian Customer Support Services

 

Apply now!

 

For Chinese, Dutch and Portuguese send your CV to irinaelena.tomescu@accenture.com with the title of the job for which you are applying in the subject line. For Russian, Bulgarian, Slovak, Czech and Greek send your CV tocristina.duta@accenture.com and for German to otilia.boldeanu@accenture.com

OPEN DOORS WIPRO – Oportunități de angajare pentru vorbitorii de limbi străine

OPEN DOORS WIPRO – Oportunități de angajare pentru vorbitorii de limbi străine

49ee5393-23dd-4b18-891c-33716deadfdd

Wipro, compania recunoscută global pentru portofoliul său de servicii IT și de outsourcing, precum și de consultanță, este unul dintre cei mai importanți jucători din industria BPO. Specializată în crearea de servicii, produse și aplicații noi, compania oferă interacțiune, comunicare, colaborare și experiențe interesante. 

Pentru că tehnologia joacă un rol important în redefinirea experienței consumatorului, Wipro își dorește să evolueze alături de o echipă inovatoare și dornică de reușite. 

O carieră la Wipro înseamnă un mediu provocator, dinamic și oportunitatea de a lucra cu cele mai noi tehnologii aturi de cei mai buni specialisti din domeniu. Pentru acest lucru, compania își redeschide porțile pe 10 martie, pentru toți vorbitorii de limbi străine, în cadrul Open Doors-ului organizat de BuzzJob. 

 Dacă ai cunoștințe solide de

  • Franceză

  • Italiană

  • Spaniolă

  • Germană

  • Turcă

  • Portugheză

  • Poloneză

  • Suedeză

  • Finlandeză

  • Norvegiană

 

acum ai șansa de a te întâlni cu specialiștii în HR din cadrul companiei și ulterior de a lucra într-o echipă tânără, entuziastă și profesionistă, într-unul din domeniile:

  • Finance & Accounting

  • HR Admin & Payroll

  • Order Management

  • Customer Support

 

Tot ce trebuie să faci este să te înscrii pe BuzzJob și să îți demonstrezi potențialul la evenimentul gândit special pentru tine, direct la sediul companiei. De restul se ocupă Wipro!

Vei avea parte de o experiență captivantă și interesantă, de noi provocări și vei putea bifa rezultate frumoase alături de o echipă dinamică!

Rezervă-ți un loc garantat la eveniment accesând link-ul http://buzzjob.ro/open-doors-wipro

Vino să descoperi experiența Genpact!

Vino să descoperi experiența Genpact!

  Ești student și cauți un loc de muncă? Vrei să vezi cum este să lucrezi într-o companie de renume mondial? Dacă răspunsul este “da”, vino la Genpact Open Days. Genpact este o companie multinațională, lider global în industria de outsourcing. Aflată într-o continuă creștere și dezvoltare datorită dimensiunii sale globale, având 70 de centre în 19 țări, compania numără în prezent peste 70 000 de angajați și este unul dintre cei mai activi angajatori de pe piața românească.

  Prin intermediul programelor variate de training, Genpact asigură angajaților evoluție profesională și dezvoltare de noi abilități, fără a fi nevoie de o experiență prealabilă. Mediul de lucru este unul plăcut și modern, Genpact punând la dispozitie atât spații de lucru special amenajate în funcție de personalitatea fiecăruia, cât și spații de relaxare și zone comune. Datorită campaniilor CSR, Genpact contribuie la dezvoltarea comunității, strategia de CSR a companiei fiind axată în principal pe educație, sănătate, mediu și pe ajutorul acordat grupurilor dezavantajate.

  Testimonialele angajaților spun totul: aceștia sunt încântați de cariera pe care și-au construit-o, de experiențele trăite și de bagajul de cunoștințe acumulat.

  Dacă vrei să vezi cum arată lumea unui angajat Genpact, te invităm să participi la Genpact Open Days. Evenimentul va avea loc în data de 25. 02. 2016 între orele 10-16 la sediul Genpact: IRIDE BUSINESS PARK, building 19A, 9-9A Dimitrie Pompeiu Blvd, 020335 Bucharest, Romania.

Marea Britanie dă drumul românilor la împrumuturi pentru mastere și MBA

Marea Britanie dă drumul românilor la împrumuturi pentru mastere și MBA

Student Loans for MA programs

Din 2016, românii îşi pot finanţa studiile postuniversitare în Marea Britanie cu împrumuturi acordate de Guvernul Britanic împreună cu Departamentul de Business Inovation. Mai precis, începând cu anul universitar 2016 – 2017, s-a aprobat acordarea de împrumuturi și pentru programele postuniversitare sau de MBA pentru studenţii români.

Această informație este foarte importantă pentru studenții români care se află în ultimul an  la universitățile din România sau din orice țară din Uniunea Europeană. Dacă până acum erau finanţate doar studiile universitare în Marea Britanie, acum studenţii români pot cere împrumuturi şi pentru studiile postuniversitare.

Din informaţiile IntegralEdu, cea mai mare companie de consultanţă pentru studii în afara României, programele de master sunt cuprinse între 4.000 și 35.000 de lire sterline pe an, pentru universitățile din Marea Britanie Acum accesul este mult mai ușor pentru cei care doresc să-și continue studiile postuniversitare acolo. Va fi o ofertă tentantă pentru cei care până acum stăteau pe gânduri dacă să facă un master sau un MBA în Marea Britaniedeclară Ana Maria Papp, Manager Departament Studii Superioare, IntegralEdu România.

Reprezentanţii Guvernul Britanic susţin că încurajează studenţii să-şi continue pregătirea universitară pentru propagarea „spiritului competitiv britanic” în rândul noilor generaţii.

 

Ce presupune un împrumut

Valoarea maximă a unui împrumut pentru studii postuniversitare în Marea Britanie este de 10.000 de lire sterline și este valabilă pentru toate programele și formele de învățământ.

Absolvenţii vizați pentru contractarea unui astfel de împrumut sunt toți cetățenii țărilor membre UE, care au avut reședința într-un stat membru UE în ultimii trei ani, înainte de data de începere a studiilor de master/MBA. Studenții eligibili pentru a accesa acest împrumut sunt cei cu vârsta de până la 60 de ani.  Acest program include toate instituțiile acreditate din Regatul Unit (Anglia, Scoția, Țara Galilor și Irlanda de Nord).

 

Ce presupune rambursarea unui împrumut și care este rata lunară

 Rambursarea împrumutului începe imediat după finalizarea studiilor, doar în condițiile în care absolvenții depășesc un anumit prag de venit. Dobânda aferentă împrumutului se calculează la rata anuală a inflației în Marea Britanie plus 3%, iar rambursarea acestuia va începe după aprilie 2019, pentru studenţii anului universitar 2016 – 2017.  Returnarea împrumutului este condiționată de nivelul venitului obținut după absolvire, iar în Marea Britanie venitul minim brut luat în considerare este de 21.000 de lire sterline. Rata lunară se calculează ca 9 % din valoarea care depășește pragul minim.

 Spre exemplu, pentru cineva care câștigă 21.500 de lire, rata lunară este de aproximativ 50 de lire. Finanțatorul prezumă că venitul celui are accesează împrumutul va crește în timp și va depăși pragul. Dacă acest lucru nu se întâmplă timp de 35 de ani, atunci rambursarea împrumutului se va anula. Aplicantul va fi obligat să transmită periodic informații privind nivelul său de venit.

 Pentru România, pragul minim al salariului anual brut de la care absolventul începe returnarea împrumutului este de 12.600 lire sterline.

 „Dacă absolventul se întoarce și se angajează în România, acesta va începe rambursarea împrumutului doar după ce va depăși un venit anual brut de 75.600 Ron (aprox. 12.600 lire sterline). Vor fi și cazuri în care studenţii români prezenţi în Marea Britanie vor avea de returnat atât creditul pentru studiile universitare de licență, cât şi creditul pentru master sau MBA. În aceste situații rambursarea celor două credite va fi comasată” declară Ana Maria Papp.

 

Ce fac absolvenţii după master

 În cazul programelor de împrumut pentru doctorate figurează un sistem independent de finanțare, în valoare de 25.000 de lire sterline. Pentru acestea însă există proceduri individuale care se aplică fiecărui student în parte. 

 

De unde se obțin informațiile pentru studiile în Marea Britanie

Pentru a afla condițiile de acordare a împrumuturilor pentru programele de licență, master și MBA, deadline-urile de aplicare și înscriere, dar și pentru a primi cele mai bune recomandări, cel mai bine ar fi ca studenţii să apeleze la un specialist educaţional. Pot face asta atât în birourile IntegralEdu, cât și la cel mai mare eveniment educațional din România, târgul World Education Fair. Următoarea ediție va avea loc în săptămâna 20-27 Februarie 2016, în București, Constanța și Craiova”, precizează Ana Maria Papp.


Totodată, pe 19 și 21 Ianuarie, ora 18:00,  toți interesați să afle mai multe informații despre aceste împrumuturi sunt invitați în biroul IntegralEdu din București, unde vor fi susținute două prezentări dedicate. Participarea este gratuită și se face pe bază de înscriere la anamaria@integraledu.ro. 

Pentru mai multe informații despre condițiile de acordare a împrumuturilor, deadline-urile de aplicare și înscriere, recomandări privind universitățile și programele de studiu disponibile, contactați consultanții IntegralEdu.

Pe măsura ce vor apărea rectificări sau completări anunțate oficial de către Student Finance Services, acestea vor fi anunțate pe www.integraledu.ro.

 

Despre Integraledu

 

Grupul de firme INTEGRAL are o experiență de peste 23 de ani în consilierea elevilor, părinților și a tuturor celor interesați de alegerea celor mai bune programe educaționale și instituții de învățământ din străinătate, studii gimnaziale, liceale, universitare și centre de limbi străine. Prezentă în România din anul 2008, Integraledu este cea mai mare companie de consultanță în educație la nivel local și reprezintă peste 300 de instituții de învățământ de top din Europa și SUA. Integraledu organizează cele mai mari târguri de consultanță educațională pentru studii în străinătate în cadrul cărora elevii, studenții și părinții acestora au ocazia să întâlnească reprezentanții unor școli și universități de prestigiu din întreaga lume. Pentru mai multe informații puteți accesa www.Integraledu.ro, www.worldeducation.ro și pagina de FB www.facebook.com/Integraledu.ro