Noaptea Culturală Italiană

Noaptea Culturală Italiană

NCI_2016_var-finala-RGB

 Una notte di cultura italiana

Ciao a tutti!!! Iată că în sfârșit putem adăuga pe lista nopților culturale ale facultății noastre Noaptea Culturală Italiană! Și pentru că vrem ca această noapte să iasă perfectă, precum cea mai bună pizza din Napoli, ne-am gândit mult la rețeta ideală. Așa că la puțină cultură am adăugat o lingură de entuziasm și o cană de energie. După aceea am frământat aluatul, l-am pus în cuptor și am presărat pe el multă distracție și curiozitate, iar rezultatul s-a dovedit a fi: Mamma Mia!!!

Pe data de 25 martie, ora 20.30, asezonarea va începe cu diferite prezentări ale culturii italieneşti. Degustarea se va face prin vizionarea unor filme sau prin alte activități distractive și un bufet meraviglioso, la care se poate adăuga un strop de fericire culinară. Vom adăuga workshop-urile, în care curioșii sau cunoscătorii pot învăța mai multe despre cultura, limba și obiceiurile italienești. Iar dacă după atât de multă distracție și voie bună doriți să mai stați cu noi, vă invităm să rămâneți până la ora 5.00 dimineața, pentru că abia atunci ne încheiem programul.

Deși toate astea nu se vor întâmpla sub cerul înstelat din Napoli, vom încerca să recreem atmosfera de acolo cât se poate de bine la sediul Facultății de Limbi și Literaturi Străine de pe strada Pitar Moș. Cu ajutorul Institutului Italian de Cultură Vito Grasso și al celor implicați în acest proiect suntem siguri că vom aduce Italia cât mai aproape de voi încât veți simți încă de la intrare gustul de pasta e gelato. Nu uitați să vă puneți în bagaj dinamismul, dorința de cunoaștere și pasiunea. Vă așteptăm în micuța noastră Italie!!!

PROGRAM:

20:30 – 21:30 (Sala de sport) – Deschidere şi program artistic;

21:00 – 05:00 (Pushkin) – Bufet;

21:30 – 22:00 (Amf. Twain) – Piese de teatru;

21:30 – 22:15 (Amf. Shakespeare) – Workshop Accenture;

22:00 – 22:30 (Sala 8) – Atelier de măşti veneţiene;

22:00 – 22:30 (Sala 22) – Gioco dei tappi;

22:15 – 23:00 (Amf. Twain) – Atelier de limbă;

22:00 – 23:00 (Sala de sport) – La gara nel sacco;

22:30 – 05:00 (Sala Consiliu) – proiecţie de filme;

22:30 – 23:00 (Amf. Shakespeare) – Workshop Genpact;

23:00 – 23:30 (Stand ASLS) – Concurs de cunoştinţe;

23:00 – 23:30 (Sala 8) – Atelier de măşti veneţiene;

23:15 – 23:45 (Amf. Twain) – Piese de teatru;

23:30 – 00:00 (Amf. Shakespeare) – Prezentare Italia;

23:30 – 00:30 (demisol, parter, etaj I) – Treasure Hunt;

00:00 – 00:30 (Hol et. II) – Gioco della campana;

00:30 – 01:30 (Pushkin) – Concurs Karaoke;

01:30 – 05:00 (Pushkin) – Karaoke;

01:30 – 05:00 (Hol et. II) – Gioco dell campana;

01:30 – 05:00 (Sala de sport) – La gara nel sacco;

01:30 – 05:00 (Sala 22) – Gioco dei tappi.

BuzzCamp Career Series

BuzzCamp Career Series

BuzzCamp

Primăvara se numără job-urile în companii de renume la BuzzCamp 15

BuzzCamp, proiect marca Inspire Group, cel mai longeviv eveniment din România dedicat dezvoltării personale, recrutării specializate și orientării în carieră pentru studenți și absolvenți, dă startul înscrierilor pentru cea de-a 15-a ediție.

Evenimentul BuzzCamp, care din 2008 și până astăzi a pus față în față peste 100 de companii cu mai mult de 18,000 de participanți, va ajunge de această data în 9 orașe (București, Iași, Cluj, Timișoara, Brașov, Sibiu, Craiova, Bacău, Constanța) și, ca în fiecare an, se bucură de sprijinul celor mai mari centre universitare și de implicarea a peste 50 de organizații studențești.

Ediția din această primăvară, BuzzCamp Career Series, vine ca o provocare pentru toți tinerii ambițioși, care vor să își construiască o carieră stabilă și frumoasă în domeniul pe care și l-au ales.

Pentru că ne-am gândit la toți pașii necesari în atingerea unui vis, tinerii care se înscriu la BuzzCamp vor fi îndemnați de cei mai buni speakeri să se autodepășească și să împărtășească propriile ingrediente pentru șlefuirea unei cariere strălucite. Mai mult decât atât, cei mai mari angajatori vin la BuzzCamp pentru a discuta deschis cu fiecare tânăr care își dorește să se dezvolte personal și profesional în cadrul companiei preferate.

Primele “episoade” din seria “Cariera ta începe la BuzzCamp” vor avea loc la București, în perioada 28-31 martie.

In prima zi, 28 martie, cea de Finance & Consulting vom dezbate în cadrul conferinței „Din pasiune sau pentru bani” direcțiile pe care le urmărește orice tânăr în drumul lui spre reușită, în funcție de nevoile pe care le are. Se angajează într-o companie DIN PASIUNE pentru munca pe care o întreprinde sau este nevoit să accepte un job care îi oferă un salariu atractiv, beneficii și deci, un confort?

29 martie, ziua IT & Engineering, este dedicată discuțiilor despre „Soft skills vs. hard skills”. O să aflăm împreună cu ce arme trebuie să vină un tânăr la interviul pe care-l susține la compania preferată. Ce contează cel mai mult pentru un specialist în Resurse Umane – potențialul pe care-l vede în candidat, disponibilitatea, coeziunea cu echipa, pasiunea sau competențele tehnice?

Pe 30 martie, ziua BPO, angajatorii vor sta față în față cu „Omul din spatele CV-ului”. Vom afla de la specialiști cât de importante sunt aptitudinile și abilitățile pe care le are un candidat și cât de importantă este experiența de lucru pe care o are. Ce cântărește mai mult – experiența acumulată sau omul din fața recruiterului?

În ultima zi de BuzzCamp, 31 martie, ziua Consumer Relationship, vom juca adevăr sau provocare la conferința „Statut vs. satisfacție”. Vom afla ce este mai important pentru un angajat – titulatura pe care o dobândește sau postul urmărit în cadrul companiei dorite. Cât de împlinit este un tânăr dacă are o poziție de management într-o companie care nu este nici foarte mare și nici pe wishlist-ul său sau cât de  mulțumit și satisfăcut este în momentul în care are un post de junior în compania visurilor sale.

Pe 7 aprilie, echipa BuzzCamp poposește la Iași. Cei mai tari speakeri ne vor împărtăși în cadrul conferinței „Step by step in lifelong learning” de ce trebuie să vrem să învățăm constant și să vrem din ce în ce mai mult de la noi.

La Cluj, pe 12 aprilie, tinerii înscriși îi pot întreba direct pe cei mai mari angajatori cât de importante sunt calificările pe care le-au obținut. Cât de mult învățăm și cât aplicăm din cursurile de la facultate sau cât de mult ne perfecționăm în urma unui curs acreditat? La conferința „Certificări sau facultate?” aflăm dacă e relevant ca un candidat să aibă certificări care să confirme faptul că este apt pentru un anumit post sau dacă este de ajuns să aibă studii în domeniul său.

„Job vs carieră” sau cu câtă plăcere venim la muncă, cât entuziam avem când auzim de noi proiecte, cât de mult ne implicăm. Actualul loc de muncă este un pas spre cariera dorită sau este doar un job care ne asigură costurile de viață? Despre toate acestea vom vorbi pe larg la Timișoara, pe 14 aprilie.

Pentru că echipa BuzzCamp este nerăbdătoare să afle despre experiențele de la primul loc de muncă, ne întâlnim la Brașov, pe 19 aprilie, să concepem împreună un „Ghid de supraviețuire la primul job”.

Stă personalitatea la baza unei cariere? Caracterul este ingredientul principal în drumul spre carieră? În cadrul conferinței „Personalitatea și cariera – prieteni sau inamici?” de la Sibiu (21 aprilie), vom descoperi împreună cum ne influențează personalitatea cariera.

Pentru că inovația este principala cale către câștig, iar fiecare dintre noi vrea să devină cea mai bună versiune a sa, discutăm liber despre „Inovația și motivația la locul de muncă” la Craiova, pe 26 aprilie.

Fiindcă noi suntem de părere că țelul fiecăruia ar trebui șă fie învingerea ultimei performanțe, ne întâlnim la Bacău, pe 5 mai, la conferința „Competitivitatea în carieră” să discutăm pe larg despre competiție.

„Work-life balance” sau work-life choices? La BuzzCamp Constanța (10 mai) îi întrebăm pe cei mai buni speakeri cum au reușit să creeze un echilibru între viața de la locul de muncă și viața din afara biroului.

Avem în tolbă multe surprize pentru toți cei care ni se alătură și cu care o să construim un întreg “serial” despre carieră. Participarea la BuzzCamp este gratuită, însă locurile sunt limitate și necesită o înscriere prealabilă pe site-ul www.buzzcamp.ro/event.

Inspire Group deține agențiile care organizează evenimentele: BuzzCamp, Business^Girls și Caravana Culturală. Este inițiatorul studiului Most Loved Employers, publisher-ul proiectelor Great|Co. și World Wide Brands și dezvoltatorul site-ului de recrutare buzzjob.ro.

 

Speak German? Join Accenture in Bucharest and win an awesome hiring bonus!

Speak German? Join Accenture in Bucharest and win an awesome hiring bonus!

NA_Campus_EmailBanner_Multicolor

Are you fluent in German and English?Screen Shot 2016-03-07 at 11.10.31 PM

Join Accenture in Bucharest, in one of the below areas,     and work for clients in German speaking countries,
in close collaboration with Accenture professionals.

Human Resources Finance and Accounting Customer Service Sales Support Operations

–   Employee data processing

–   Labor documents creation

–   Preparing specific addendums and work statements

–   Acts as first level of support for HR related matters

–   Processing invoices

–   Updating accounting systems

–   Balance sheet accounts reconciliation and intercompany reconciliation processes

–   Logging customer request

–   Identifying customer’ issues and following defined procedures to solve them

–   Documenting troubleshooting steps and  customer information

–   Act as first point of escalation regarding financial claims

–   Provide operational support on financial claims

–   Provide training and information on Operations processes and tools

The ideal candidate:
– University education: finalized or in progress
– Fluency in German and English
– Excellent communication and interpersonal skills
– Problem solving and analytical skills
– Attention to details
– Team player

What will you get?
– Competitive salary and an attractive benefits package
– Trainings delivered in classrooms or virtually and access to a mountain of knowledge
– Possibility to practice your language skills with native speakers
– Opportunity to work with some of the world’s leading companies – our clients
– A dynamic and international work environment

Interested?
Check the above job descriptions and send your CV at otilia.boldeanu@accenture.com mentioning the job you are applying for in the subject line.

Need to know more?
Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Accenture works at the intersection of business and technology to help clients improve their performance and create sustainable value and drives innovation to improve the way the world works and lives.
The company focuses equally on employees’ development by creating a culture of excellence and offering extensive training programs that support professional growth.
To find out more about our company and our Operations Delivery Center in Bucharest, visit our website and ‘Like!’ our Facebook page.

 

ASLS te invită la Career Fest 2016!

ASLS te invită la Career Fest 2016!

career-poster-var-5

Ești în ultimul an de facultate și îți cauți un loc de muncă? Vrei  strângi ceva bani și  capeți experiență profesională în același timp sau vrei pur și simplu  afli câteva lucruri utile despre piața de muncă?

Asociația Studenților din Facultatea de Limbi și Literaturi străine îţi vine în ajutor prin proiectul Career Fest!

Career Fest este un proiect organizat anual în cadrul Facultății de Limbi și Literaturi Străine și constă  într-un târg de joburi la care sunt invitați reprezentanții unor diverse companii ce activează cu succes pe piața românească şi cea internațională. Scopul proiectului este acela de a face cunoscute studenților oportunitățile oferite de acestea, dar și ocazia de a le dezvălui câteva aspecte ale statutului de angajat.  

Mai mult, odată ce te vei informa în legătură cu realitățile unui post la aceste companii, poți interacționa direct cu reprezentanții acestora și chiar să-ți depui CV-ul. Pe scurt, există o mulțime de posibilități pentru a deveni mai conștient de parcursul carierei tale și de oportunitățile care pot oricând  apară.

Viitorul tău poate începe la „Career Fest” – între orele 10:00 și 16:00 pe 17 și 18 martie în Holul de Marmură al Universității din București. Te așteptăm!

Diversity – combatem discriminarea împreună

Diversity – combatem discriminarea împreună

afis diversity forma finala

  ”Nu contează cât de colorat am părul, important e cât și cum gândesc”

              Fii sincer – cel puțin o dată în viața ta, oricare îți este vârsta, te-ai confruntat cu prejudecățile celor din jur. Poate s-au manifestat sub formă de glume, glume la care și tu râdeai uneori, dar asta nu înseamnă că remarcile acelea sunt bune.

              În ziua de azi, probabil cea mai mare dispută este, încă, aceea asupra discriminării. Unii oameni continuă să creadă că dreptul lor este acela de a restricționa drepturile minorităților și că libertatea lor este mai importantă decât a altora, doar pentru că numărul lor este mai mare.

              Puterea nu stă în număr, ci în esență. Dacă și tu vrei să schimbi concepții, să îți exprimi propria părere și să te lupți pentru libertatea de exprimare a minorităților sau a celor care nu sunt ascultați, atunci vino și tu în perioada 3-4 martie, la sediul Facultății de Limbi și Literaturi Străine din str. Pitar Moș pentru a participa la evenimentul care – după cum îi spune și numele – promovează frumusețea multitudinii și diferențelor dintre oameni: Diversity.

              Ți-am pregătit multe suprize și premii, dar și conferințe și workshopuri ținute de reprezentanți ai asociațiilor care susțin comunitățile minoritare precum Patrick Brăila de la TRANSform, Mihnea Florea de la MozaiQ, Carmen Gheorghe de la E-Romnja. Printre invitați se numără și Mihaela Precup, profesor în cadrul departamentului de Studii Americane al Facultății de Limbi și Literaturi Străine.

              Poate că tu ești persoana retrasă care nu poate socializa cu ușurință. Poate că ești o persoană comunicativă și vrei să faci parte din grupul de oameni care schimbă mentalități. Poate că ești o mamă care dorește să își înțeleagă mai bine fiica sau fiul care ți-a mărturisit că nu este heterosexual/ă. Orice tip de persoană ești și oricare sunt întrebările tale în legătura cu discriminarea, noi te așteptăm să îți primești răspunsurile și să afli mai multe despre acest subiect!

Vodafone Open Doors “Careers in Technology”

Vodafone Open Doors “Careers in Technology”

Ai puterea să reușești pe drumul tău!

Îți dorești un job într-una din cele mai mari companii de telecomunicații din România?

Fii pe fază! Vodafone România vrea să te cunoască în cadrul evenimentului Open Doors “Careers in Technology”, organizat special pentru tine! Pe 17 martie angajatorul tău preferat te lasă să tragi cu ochiul în departamentul Technology.

Dacă te întrebi cu ce surprize te va întâmpina echipa, îți vindem un pont – „Adevăr sau provocare” cu specialiștii de la Vodafone România.

 

Ce îți trece prin minte când te gândești la Technology?

Dacă ți-ai dorit în totdeauna să lucrezi alături de cei mai buni ingineri, Project Manageriși IT-iști, locul tău este în acest department! Vodafone România te provoacă să vii la Open Doors-ul de pe 17 martie să îi cunoști pe specialiștii care îți pot deveni colegi.

Mai mult decât atât, în cadrul evenimentului vei descoperi cum poți aplica la programul de management trainee (DISCOVER) și vei deveni viitorul CTO al Vodafone România.

Aplică aici dacă ești student/masterand/proaspăt absolvent al unei facultăți cu profil tehnic, ești pasionat de telecomunicații, ai foarte bune ablități de comunicare, cunoști limba engleză la un nivel mediu sau avansat (sau germană începator) și ai până la 1 an experiență de muncă sau activități de voluntariat.

 

Vodafone România își deschide porțile pentru tine, tu trebuie doar să ai o atitudine pozitivă si dorinţa continuă de a învăţa şi de a te dezvolta într-o echipă frumoasă. Îți vor bate la ușă mari șanse de dezvoltare către alte arii din organizaţie, în acord cu aspiraţiile şi preferinţele tale.

Știm că abia aștepți să faci cunoștință cu cei mai buni profesioniști din business, așa că îți mai dezvăluim încă un pont:

Ce vom face împreună la Open Doors?

  • Vei afla mai multe despre Vodafone România
  • Îți vom prezenta oportunitățile de carieră și dezvoltare
  • Vei face cunoștință cu manageri/specialiști din business
  • Vei vedea cu ochii tăi ce înseamnă să lucrezi în Network Operations Center
  • Te vei distra (măcar un pic)

Te așteptăm!

VISUALS-APRILIE-600x240-5

Open Day la DB Schenker

Open Day la DB Schenker

c9934f6a-4940-42cd-a4c9-ad4f78b09427

DB Schenker is a global employer. Being the transport and logistics division of Deutsche Bahn we are constantly looking for enthusiastic, motivated employees for over 2.000 locations in 130 countries, to move goods and projects across borders. Whatever your background, we offer the ideal environment for career changers and professionals looking for development opportunities.

In other words – a job at DB Schenker is: A job like no other. The DB Schenker Global Services Europe will be one of the largest in-house Shared Service Centers in Bucharest providing world class services in accounting, namely Accounts Payable, Accounts Receivable, Asset Accounting and General (Deutsche Bahn) group like DB Schenker Italy.

070fa06c-690e-4609-a4e2-607482e7e0e8

Social Impact Award 2016 premiază tinerii dornici să devină antreprenori sociali!

Social Impact Award 2016 premiază tinerii dornici să devină antreprenori sociali!

Agenda-01

Competiția Social Impact Award 2016 premiază tinerii dornici să devină antreprenori sociali!

 Joi, 25 februarie 2016, va avea loc evenimentul de lansare a ediției cu numărul 5 a Social Impact Award, competița internațională ce încurajează tinerii români dornici să aducă o schimbare în societate prin antreprenoriat social. Și anul acesta, participanților li s-a pregătit un program educațional complex, menit să transforme ideile lor în proiecte concrete, cu impact social.

Social Impact Award se adresează studenților și tinerilor profesioniști care își doresc să schimbe probleme sociale curente într-un mod inovativ, inițiind afaceri, proiecte sau chiar organizații. Ideile pot adresa diferite teme: sărăcie, sănătate, educație, mediu, energie, tehnologie și comunicații, drepturile omului, discriminare, etc.

Înscrierile vor avea loc până pe 8 mai, urmând ca organizatorii să selecteze 8 idei de proiecte care vor intra într-o etapă de dezvoltare și incubare a ideilor pe parcursul verii alături de Youth Hub și Incubatorul Universității Alternative. Pe 29 septembrie, un juriu format din experți în antreprenoriat social va acorda  3 premiile de 1500 de euro, la care se adaugă premiul de popularitate în valoare de 500 de euro, desemnat prin votul comunității. Câștigătorii vor primi și burse de participare la Social Impact Award Europe Summit, care va avea loc la finalul lunii octombrie, la Viena.

 Competiția are la bază mai multe principii, printre care: conectarea participanților la o rețea internațională de antreprenori, freelanceri, ONGiști și reprezentanți ai mediului de afaceri; ghidarea tinerilor astfel încât să dezvolte concepte de afaceri cu impact social, care să aibă la bază modele de afaceri sustenabile și susținerea celor mai bune idei cu premii în bani, spațiu de lucru și conectare, precum și mentorat.

 

Evenimentul de lansare va avea loc joi, 25 februarie, începând cu ora 17:00, la Youth Hub. Participanții vor avea ocazia să cunoască foști câștigători Social Impact Award, membri ai juriului, parteneri și antreprenori sociali. Mai multe detalii pot fi găsite pe pagina evenimentului sau pe site.                                                                                        

Despre Social Impact Award

Social Impact Award este o competiție de idei pentru studenții care vor să producă o schimbare în societate într-un mod constructiv. Misiunea proiectului este promovarea antreprenoriatului social în rândul studenților din Europa Centrală și de Est. Astăzi, proiectul este prezent în 10 țări: Austria, Croația, Cehia, Grecia, Macedonia, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Elveția.

În România, proiectul se află la cea de-a cincea ediție și este organizat de către Global Shapers Bucharest Hub, Social Innovation Solutions și Universitatea Alternativă, construind pe edițiile anterioare organizate de Impact Hub.

Global Shapers Bucharest Hub face parte din rețeaua globală de Huburi de tineri prezentă în 400 de orașe din peste 80 de țări aflată sub egida World Economic Forum. (www.globashapers.ro)

Universitatea Alternativă este o platforma educațională, aflată la intersecția dintre aspirațiile studenților, provocările societății, proiectele companiilor și expertiza profesioniștilor care construiesc experiențele de învățare.

Social Innovation Solutions este un butiq de consultantă și training în inovare și antreprenoriat social fondat de Oana Țoiu.

Persoana de contact:

Ciprian Stanescu

Social Impact Award Romania Coordinator

ciprian.stanescu@globalshapers.ro

+4 0752 199 149