by asls-romania | May 9, 2018 | Evenimente, Info studenți, Utile studenti

DESCHIDEREA OFICIALĂ
Luni, 14 mai 2018, orele 10.00 – 12.00
Sala de Festivități a Casei Universitarilor, Str. Dionisie Lupu nr. 46, sector 1
Invitați de onoare: Ambasadori și reprezentanți ai misiunilor diplomatice, deputați ai Parlamentului României, secretari de stat și consilieri ai Ministerului Educației, ai Ministerului Culturii și ai Departamentului pentru Relații Interetnice, precum și alte oficialități.
Coordonator: Prof. dr. Octavia Nedelcu, Directorul Departamentului de Filologie Rusă și Slavă, Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, Universitatea din București
Cuvânt de deschidere: Prof. dr. Mircea Dumitru, Rectorul Universității din București Conf. dr. Sorin Costreie, Prorector al Universității din București Prof. dr. Liviu Franga, Decanul Facultății de Limbi și Literaturi Străine, Universitatea din București
Prelegerea de deschidere: Istoricul predării și studierii limbilor și literaturilor slave la Universitatea din București, Prof. dr. Constantin Geambașu Cartea slavă la Editura Universității din București – prezintă domnul Alexandru Calmâcu, directorul editurii Cocktail – oferit de Rectorul Universității din București, Prof. dr. Mircea Dumitru
Organizatori:
Universitatea din Bucureşti / Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine / Departamentul de Filologie Rusă şi Slavă în colaborare cu: Ambasada Republicii Bulgaria / Ambasada Ucrainei / Ambasada Republicii Cehe / Ambasada Republicii Croația / Ambasada Republicii Slovace / Ambasada Republicii Polone / Ambasada Republicii Serbia / Ambasada Republicii Slovenia Centrul Ceh din București / Institutul Polonez din București / Uniunea Ucrainenilor din România Editura Universității din București / Asociația Studenților din Facultatea de Limbi și Literaturi Străine
ZIUA CULTURII BULGARE
Luni, 14.05.2018
Casa Universitarilor, Str. Dionisie Lupu nr. 46
14:00 – 14:30
Invitat de onoare: Reprezentant al Ambasadei Republicii Bulgaria
Coordonatori: Conf. dr. Cătălina Puiu, Conf. dr. Nikolai Dimitrov Paskalev, lector de limba bulgară
Cuvânt de deschidere: Reprezentant al Universității din București
Prof. dr. Axinia Crasovschi, Prodecan al Facultății de Limbi și Literaturi Străine, Universitatea din București Prof. dr. Octavia Nedelcu, Directorul Departamentului de Filologie Rusă și Slavă, Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, Universitatea din București
14:30 – 14:45
România și Bulgaria în pragul modernității. Fotografii și gravuri uitate din Războiul ruso–turc (1877–1878) – expoziție de fotografii organizată de domnul Emil Vrezhakov, muzeograf la Muzeul Renașterii Bulgare din Veliko Târnovo. Prezintă Lect. dr. Ruxandra Lambru
14:45 – 15:45
Porturi și dansuri populare bulgărești – atelier sub coordonarea membrilor ansamblului Lilia condus de dr. Evghenia Grănciarova de la Institutul de Etnografie și Folclor, Sofia
15:45 – 17:00
Proiecția filmului documentar etnografic Stapki v ogania / Steps in the fire (regia: Andrey Hadjivasilev, Melody Gilbert; Bulgaria, 2015; subtitrare în limba engleză) – prezentat de drd. Andreea Radu Bejenaru
17:00 – 17:15
Moment artistic pregătit de studenții de la secția de limbă bulgară
17:30 – 18:30
Spectacol folcloric – Ansamblul de dansuri și cântece populare Lilia condus de dr. Evghenia Grănciarova de la Institutul de Etnografie și Folclor, Sofia

ZIUA CULTURII UCRAINENE
Marți, 15.05.2018
Casa Universitarilor, Str. Dionisie Lupu nr. 46
10:00 – 11:00
Invitat de onoare: Excelența Sa, domnul Oleksandr Bankov, ambasadorul Ucrainei
Coordonatori: Lect. dr. Aliona Bivolaru, Asist. dr. Roman Petrașuc Cuvânt de deschidere: Conf. dr. Sorin Costreie, Prorector al Universității din București
Prof. dr. Octavia Nedelcu, Directorul Departamentului de Filologie Rusă și Slavă, Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, Universitatea din București
Prelegeri:
11:00 – 11:15
Cultură și civilizație ucraineană din perspectivă diplomatică – Excelența Sa, domnul Oleksandr Bankov, ambasadorul Ucrainei
11:15 – 11:45
Uniunea Ucrainenilor din România – trecut, actualitate, perspective – domnul deputat Nicolae Miroslav Petrețchi, președintele Uniunii Ucrainenilor din România
11:45 – 12:00
Moment artistic cu participarea studenţilor de la secţia de limbă ucraineană
12:00 – 12:15
Producţia de carte editată de Uniunea Ucrainenilor din România în 2017 şi 2018 – prezintă domnul Mihai Traista, vicepreședintele Uniunii Ucrainenilor din România
12:15 – 13:00
Lansarea romanului Colivie pentru pasărea măiastră de Volodymyr Danylenko. Participă: Volodymyr Danylenko, autor; Mihai Traista, traducător; Aliona Bivolaru, moderator.
13:00 – 14:30 / Masa de prânz oferită de Uniunea Ucrainenilor din România
14:30 – 15:00
Cultură şi civilizaţie ucraineană – concurs cu participarea studenților de la secția de limbă ucraineană
15:30 – 17:00
- Atelier de creație populară: încondeierea ouălor – tradiții ucrainene sub îndrumarea meșterilor populari Petronela și Filip Iasinovschi, comuna Paltinu, județul Suceava
- Recitări de poezie ucraineană – cu participarea studenților de la Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava, sub îndrumarea doamnei Lect. dr. Ana Maria Gavril
17:00 – 18:00
Moment artistic pregătit de studenţii de la secţia de limbă ucraineană şi de Ansamblul folcloric Zorea
18:00 / Cocktail oferit de Ambasada Ucrainei

ZIUA CULTURII CEHE
Marți, 15.05.2018
Centrul Ceh, Str. Ion Ghica nr. 11
10:00 – 10:15
Invitat de onoare: Reprezentant al Ambasadei Republicii Cehe
Coordonatori: Lect. dr. Diana Popescu, Alena Klimešova, lector de limba cehă
Cuvânt de deschidere: MgA. František Zachoval, directorul Centrului Ceh din București Reprezentant al Universității din București
Prof. dr. Axinia Crasovschi, Prodecan al Facultății de Limbi și Literaturi Străine, Universitatea din București
Prelegeri:
10:15 – 10:30
Diplomația culturală a secolului al XXI-lea „Centrul Ceh” – domnul MgA. František Zachoval, directorul Centrului Ceh din București
10:30 – 10:45
Protejați spațiul public „diplomația digitală” – domnul Bc. Jakub Charousek, Consilier Comercial la Ambasada Republicii Cehe din București
10:45 – 11:00
- G. Masaryk – omul și cetățeanul – Prof. dr. Anca Irina Ionescu, Universitatea din București
11:00 – 11:15
30 de ani de la publicarea primului manual de limba cehă colocvială, autor Jindřich Vacek – Conf. dr. Sorin Paliga, Universitatea din București
Pauză: 11:15 – 13:30
13:30 – 14:30
Ceha ca limbă lucrativă – colaborarea ceho-română – punerea în practică a limbii cehe (Asociația ceho-slovacă BoudaTech ș.a.)
14:30 – 15:00
Bine ați venit în Republica Cehă! – ghid practic cu participarea studenților de la secția de limbă cehă
15:00 – 15:30
Încotro? – ghid de orientare sub îndrumarea unui nativ – atelier de limba cehă susținut de lectorul Alena Klimešová
Pauză: 15:30 – 19:00
19:00 – 20:45
Proiecția filmului Zert / Gluma (ecranizare după romanul omonim al lui Milan Kundera; regia: Jaromil Jireš; Cehoslovacia, 1969; subtitrare în limba română) – prezentat de domnul Mgr. Mircea Dan Duță, PhD, poet, critic de film și traducător
În timpul programului cultural se asigură gustări oferite de Ambasada Republicii Cehe!

ZIUA CULTURII CROATE
Miercuri, 16.05.2018
Sala de Consiliu a Facultății de Limbi și Literaturi Străine, Str. Pitar Moș nr. 7–13
10:00 – 10:30
Invitat de onoare: Excelența Sa, domnul Davor Vidiš, ambasador Extraordinar și Plenipotențiar al Republicii Croația
Coordonatori: Lect. dr. Maria Lațchici, Lect. dr. Clara Căpățînă, Vesna Podgorac, lector de limba croată
Cuvânt de deschidere: Conf. dr. Sorin Costreie, Prorector al Universității din București
Prof. dr. Octavia Nedelcu, Directorul Departamentului de Filologie Rusă și Slavă, Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, Universitatea din București
10:30 – 11:15
Croația în imagini și cuvinte – prezentată de studenții de la secția de limbă croată
11:15 – 12:00
Alfabetul glagolitic, cel mai vechi alfabet slav – atelier organizat de Vesna Podgorac, lector de limba croată, și de Lect. dr. Ruxandra Lambru
12:00 – 12:30
Ghid de orientare sub îndrumarea unui nativ – atelier de limba croată susținut de lectorul Vesna Podgorac
12:30 – 13:30
Gastronomia croată – degustarea unor specialități oferite de firma Podravka

ZIUA CULTURII SLOVACE
Miercuri, 16.05.2018
Centrul Ceh, Str. Ion Ghica nr. 11
16:45 – 17:00
Invitat de onoare: Reprezentant al Ambasadei Republicii Slovace
Coordonatori: Conf. dr. Marilena Luță, Lect. dr. Ramona Petrovici Zăvoianu, dr. Lucia Anna Trubačová, lector de limba slovacă
Cuvânt de deschidere: MgA. František Zachoval, Directorul Centrului Ceh din București Reprezentant al Universității din București
Prof. dr. Octavia Nedelcu, Directorul Departamentului de Filologie Rusă și Slavă, Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, Universitatea din București
17:00 – 17:20
Slovaca, o limbă de viitor – prelegere susținută de Conf. dr. Marilena Luță
17:20 – 17:40
Slovacia, țara din inima Europei – prezintă dr. Lucia Anna Trubačová, lector de limba slovacă Cunoașteți Slovacia? – concurs cu premii organizat de dr. Lucia Anna Trubačová, lector de limba slovacă
17:40 – 18:20
Traducerea literară, o provocare permanentă cu doamna Helliana Ianculescu, traducătoarea Kompaníková
– dialog, purtat de studenții de la secția de limbă slovacă, romanului A cincea corabie (Piata loď) de Monica
18:20 – 19:00
Gustări cu specific slovac – oferite de Ambasada Republicii Slovace
19:00 – 20:40
Proiecția filmului Micul port / Little Harbour (ecranizare după romanul Piata loď de Monica Kompaníková; regia: Iveta Grofova; Slovacia, 2017; subtitrare în limba engleză) – prezentat de Lect. dr. Ramona Zăvoianu Petrovici și dr. Lucia Anna Trubačová, lector de limba slovacă

ZIUA CULTURII POLONEZE
Joi, 17.05.2018
Casa Universitarilor, Str. Dionisie Lupu nr. 46
10:00 – 10:30
Cuvânt de deschidere: Conf. dr. Sorin Costreie, Prorector al Universității din București
Doamna Agnieszka Skieterska, directorul Institutului Polonez din București
Prof. dr. Octavia Nedelcu, Directorul Departamentului de Filologie Rusă și Slavă, Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, Universitatea din București
Coordonatori: Conf. dr. Cristina Godun, Lect. dr. Marina Ilie, Justyna Szczepaniak, lector de limba polonă
10:30 – 11:00
Rezultatele concursului de traduceri literare din limba polonă în limba română, sub egida Departamentului de Filologie Rusă și Slavă și a Institutului Polonez din București. Festivitatea de premiere
11:00 – 11:30
Polonia văzută de studenții de la secția de limbă polonă, bursieri ai statului polonez
11:30 – 12:00
Workshop de limba polonă
- Să învățăm limba polonă! – lecție demonstrativă susținută de lectorul Justyna Szczepaniak
12:00 – 12:30
- Concurs pe teme de cultură poloneză – cu premii simbolice oferite de Institutul Polonez din București
12:30 – 13:15
Bufet asigurat de Institutul Polonez din București
13:15 – 14:15
Poezie poloneză – prezentarea unor volume de versuri de autori polonezi în traducerea Prof. dr. Constantin Geambașu, ilustrate cu poezii recitate de studenții de la secția de limbă polonă
14:15 – 16:30
Proiecția fimului The Zookeeper’s Wife / Grădina speranței (ecranizare după romanul omonim al lui Diane Ackerman; regia Niki Caro; UK/USA, 2017)

ZIUA CULTURII SÂRBE
Vineri, 18.05.2018
Sala de Consiliu a Facultății de Limbi și Literaturi Străine, Str. Pitar Moș nr. 7–13
10:00 – 10:15
Invitat de onoare: Reprezentant al Ambasadei Republicii Serbia
Coordonatori: Lect. dr. Anca Bercaru, dr. Lidija Čolević, lector de limba sârbă, Lect. dr. Dușița Ristin Cuvânt de deschidere:
Conf. dr. Sorin Costreie, Prorector al Universității din București
Prof. dr. Octavia Nedelcu, Directorul Departamentului de Filologie Rusă și Slavă, Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, Universitatea din București
10:15 – 10:45
O plimbare virtuală prin Belgrad – oferită de studenții de la secția de limbă sârbă
10:45 – 11:30
Ivo Andrić, scriitor și/sau diplomat – expoziție itinerantă a Muzeului Orașului Belgrad în concepția doamnei Tatijana Korićinac. Prezintă studenții de la secția de limbă sârbă
11:30 – 12:30
Proiecția filmului documentar Biti čovek: Ivo Andrić / Destinul unui om: Ivo Andrić (regia: Miljan Glišić, 2015; subtitrare în limba română) – despre viața și opera diplomatului și scriitorului Ivo Andrić, laureat al Premiului Nobel pentru Literatură (1961)
12:30 – 13:30
Dialog cu doamna Radmila Satarić, scriitor din Serbia – moderator dr. Lidija Čolević, lector de limba sârbă

ZIUA CULTURII SLOVENE
Vineri, 18.05.2018
Spațiul public european, Str. Vasile Lascăr nr. 31
15:00 – 15:30
Invitat de onoare: Excelența Sa, domnul Mihael Zupančić, ambasadorul Republicii Slovenia
Coordonatori: Katarina Dovč, lector de limba slovenă, drd. Alina Irimia Cuvânt de deschidere: Reprezentant al Universității din București
Prof. dr. Octavia Nedelcu, Directorul Departamentului de Filologie Rusă și Slavă, Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, Universitatea din București
15:30 – 15:45
Experiența slovenă – dialog cu doamna Eva Catrinescu, traducător și lector de limba română la Ljubljana
15:45 – 17:45
Proiecția filmului Panika (regia: Barbara Zemljič; Slovenia, 2013; subtitrare în limba română) – prezentat de studenții lectoratului de limba slovenă
17:45 – 18:30
Interviu cu actrița principală a filmului Panika, Janja Majzelj – moderator Katarina Dovč, lector de limba slovenă
18:30
Degustare de vinuri oferite de Ambasada Republicii Slovenia

by asls-romania | May 1, 2018 | Carti, Educațional, Educațional, Evenimente, Info studenți, Social, STIRI, Timp liber, Utile studenti
Filiala București – Traduceri Literare (Fitralit) a „Uniunii Scriitorilor din România” împreună cu Facultatea de Limbi și Literaturi Străine (FLLS) a „Universității din București” organizează marți, 8 mai 2018, ora 19.00, la Muzeul Național al Literaturii Române, Sala Perpessicius, str. Nicolae Crețulescu, nr. 8, COLOCVIILE DE TRADUCERI LITERARE 38, intitulate Poezia lui Kavafis urcă în Turnul Babel.
Invitați speciali: Prof.dr. Jacques Bouchard, Universitatea din Montréal, Prof.dr. Liviu Franga, decanul FLLS, Elena Lazăr, directoarea editurii Omonia și traducătoare din limba greacă, Conf.dr. Tudor Dinu, Directorul programului de neogreacă la FLLLS. Moderator – Peter Sragher – Președintele Fitralit.
Vom prezenta volumul The Poetic Alphabet (Alfabetul poetic) de Konstantinos Kavafis, editura Omonia, București, 2017, care cuprinde 24 de poezii ale marelui poet în originalul grecesc, dar și traduse în nu mai puțin de 11 limbi, printre care catalană și latină. Autorii selecției s-au oprit la 24 de poezii, deoarece atâtea litere are alfabetul grecesc.
Nu vom fi martorii doar a unui regal de poezie oferit peste timp de unul dintre cei mai mari poeți pe care l-a dat omenirea, ci urcăm creația poetică a lui Kavafis în Turnul Babel al limbilor, o întreprindere care nu este o povară ce nu poate fi purtată, ci dă seama de frumusețea, sensibilitatea și profunzimea umane reflectate în atâtea idiomuri.
Putem spune cu mâna pe inimă că antologia este antologică, calitatea traducerilor – excelentă –, totul fiind completat de un design al coperților și de ilustrații la interior ale pictorului Gheorghe I. Anghel, care a pătruns cu grație în universul lui Kavafis.
Veți asculta muzică grecească, pentru a intra cu sufletul în atmosfera Alexandriei lui Kavafis, dar veți fi de asemenea regalați cu un performance poetic oferit de studenții, dar și de profesorii de la Facultatea de Limbi și Literaturi Străine a Universității din București, ca și de traducători și moderator. Evenimentul cultural va fi ilustrat prin mai multe fotografii din viața poetului grec.
Discuțiile pe marginea poeziei lui Kavafis, dar și avatarurile traducerii operei sale în atâtea limbi ale lumii vor completa seara de poezie care începe în Alexandria, dar duce oriunde oricând.
by asls-romania | Apr 27, 2018 | Cariera, Info studenți, Jobs/Companii, STIRI

Primary Generalist Support with Croatian
Location: Bucharest
Mission:
Act as a entry point of contact and provide support to all customers in the assigned country: greetings, Log Interaction, Identification of Customer. This will involve first call resolution for the majority of customer queries and ensuring complex cases are escalated to and followed up by the correct point of contact within Schneider Electric. Queries will include but are not limited to the following:
- Post sales – product return (RMA) and escalation of more technical queries; order management, invoice, deliveries,
- Pre sales – Price and availability, giving a catalogue reference, order entry, quotations, opportunity identification, e-commerce, knowledge management
- Follow up on Leads generated from marketing activities.
Improve Customer Satisfaction by providing a high quality professional Primary Support to customers. Establish a strong and professional relationship with assigned accounts and contacts while assisting the relevant sales team to increase revenue and market share.
Identify new business opportunities, define and quote product from customers’ requests, coordinating with relevant Quotation, Sales or Marketing contact for special prices. Communicate to relevant sales people.
Responsibilities:
- Provide first level general support pre-sales and post-sales, telephone, mail and electronic to SE customers and partners or assure a proper escalation to the first level technical support: price & availability, product selection, product substitution, answer question on catalog or on-line application, support on on-line self service tools;
- Responsible for answering incoming telephone calls, e-mails, web based tickets and prioritizing customer’s support needs;
- Order Management: enter, change, manage requests related to orders in cooperation with country representatives;
- Provide support to the customers for commercial and logistic returns product;
- Provide support to the customers for solving the logistic and commercial complaints;
- Proactive information communication;
- Complete documentation and follow up on all commitments and customer details;
- Actively create/modify knowledge database;
- Collaborate with Marketing on new product launches;
- Ongoing proactive research and learning about new products, technologies and applications;
- Participate in the interaction centre’s continuous improvement process;
- Liaise between customers, After-Sales and Marketing regarding Product Quality Returns;
- Acts as back-up for the colleagues who offer customer service support in the same language when they are not in the office and/or for the colleagues who offer support in a different foreign language in English when they are not in the office.
Requirements:
- Education: Associate’s Degree requested, Bachelor’s Degree preferred;
- Fluent in Croatian;
- Previous experience in customer support or sales is desirable;
- Working electrical knowledge an advantage.
- Ability to multi task (logging queries while speaking with customers);
- PC skills (Microsoft, Windows, ERPs);
- Basic aptitude for learning technical concepts essential;
- Excellent interpersonal, communications and time management skills;
- Ability to work on own initiative, but also as part of a team;
- Strong verbal and written communication skills are required;
- Flexible and having the ability to learn quickly;
- Previous CRM experience an advantage.
Primary Generalist Support with Serbian
Location: Bucharest
Mission:
Act as a entry point of contact and provide support to all customers in the assigned country: greetings, Log Interaction, Identification of Customer. This will involve first call resolution for the majority of customer queries and ensuring complex cases are escalated to and followed up by the correct point of contact within Schneider Electric. Queries will include but are not limited to the following:
- Post sales – product return (RMA) and escalation of more technical queries; order management, invoice, deliveries,
- Pre sales – Price and availability, giving a catalogue reference, order entry, quotations, opportunity identification, e-commerce, knowledge management
- Follow up on Leads generated from marketing activities.
Improve Customer Satisfaction by providing a high quality professional Primary Support to customers. Establish a strong and professional relationship with assigned accounts and contacts while assisting the relevant sales team to increase revenue and market share.
Identify new business opportunities, define and quote product from customers’ requests, coordinating with relevant Quotation, Sales or Marketing contact for special prices. Communicate to relevant sales people.
Responsibilities:
- Provide first level general support pre-sales and post-sales, telephone, mail and electronic to SE customers and partners or assure a proper escalation to the first level technical support: price & availability, product selection, product substitution, answer question on catalog or on-line application, support on on-line self service tools;
- Responsible for answering incoming telephone calls, e-mails, web based tickets and prioritizing customer’s support needs;
- Order Management: enter, change, manage requests related to orders in cooperation with country representatives;
- Provide support to the customers for commercial and logistic returns product;
- Provide support to the customers for solving the logistic and commercial complaints;
- Proactive information communication;
- Complete documentation and follow up on all commitments and customer details;
- Actively create/modify knowledge database;
- Collaborate with Marketing on new product launches
- Ongoing proactive research and learning about new products, technologies and applications;
- Participate in the interaction centre’s continuous improvement process;
- Liaise between customers, After-Sales and Marketing regarding Product Quality Returns;
- Acts as back-up for the colleagues who offer customer service support in the same language when they are not in the office and/or for the colleagues who offer support in a different foreign language in English when they are not in the office
Requirements:
- Education: Associate’s Degree requested, Bachelor’s Degree preferred;
- Fluent in Serbian;
- Previous experience in customer support or sales is desirable;
- Working electrical knowledge an advantage.
- Ability to multi task (logging queries while speaking with customers);
- PC skills (Microsoft, Windows, ERPs);
- Basic aptitude for learning technical concepts essential;
- Excellent interpersonal, communications and time management skills;
- Ability to work on own initiative, but also as part of a team;
- Strong verbal and written communication skills are required;
- Flexible and having the ability to learn quickly;
- Previous CRM experience an advantage.
Customer Support Representative
Location: Bucharest
Mission:
The primary responsibility of this role is to act as a single point of contact and provide support to all customers in their region, establishing a strong and professional relationship with assigned accounts and contacts whilst assisting the relevant sales team to increase revenue and market share. This will involve
1st call resolution for the majority of customer queries and ensuring complex cases are escalated to and followed up by the correct point of contact within APC. Queries will include but are not limited to the following:
- Post sales – RMA and escalation of more technical queries;
- Pre sales – sizing queries, reseller referrals, opportunity identification, e-commerce;
- Follow up on Leads generated from marketing activities.
Our overall objective is to improve our Customer Satisfaction by providing a high quality professional
Service to APC customers in EMEA.
This role will also be required to ensure that customers are continually provided with timely and professional communications by proactively communicating with customers, regarding their open issues including service orders.
Responsibilities:
- Providing post-sales support to APC’s customers. Validate entitlement, assisting customers with unit diagnosis, troubleshooting and completing RMA’s when necessary Assure a proper escalation to the 2nd level support when necessary;
- For pre-sales customers this will involve referring customers to local resellers / creating web orders, once customer’s specific needs have been identified. Identifying opportunities and escalating to the correct APC contact. Advising customers on the correct solution for their requirements;
- Logging customer details and problem description for all Customers. Escalating cases to the technical support engineers for advanced troubleshooting and resolution;
- Take complete ownership of all Customers issues until resolution and ensure timely follow up on all commitments;
- Respond to requests on product pricing and features;
- Follow up on leads generated from marketing Identify opportunities from the leads and enter opportunity into InTouch for follow up by sales;
- Provide language support to escalation teams where necessary.
Requirements:
- Education – Bachelor’s Degree requested
- Fluent in German
- Excellent command of English language
- Minimum 1 year experience in customer support is desirable
- Ability to multi – task (logging queries while speaking with customers)
- PC skills (Microsoft, Windows, ERPs)
- Basic aptitude for learning technical concepts essential
- Excellent interpersonal, communications and time management skills
- Ability to work on own initiative but also as part of a team
- Good verbal and written communication skills are required
- Flexible and an ability to learn quickly
- Previous sales experience an advantage
- Previous CRM experience of advantage
