Mai sunt doar câteva zile în care te poți înscrie la Conferința S-MUNOB!

Mai sunt doar câteva zile în care te poți înscrie la Conferința S-MUNOB!

Mai sunt doar trei zile în care te poți înscrie la conferința care te va forța să te autodepășești, la cea care te va contraria într-atât încât să te documentezi atent pentru a găsi cele mai imbatabile contraargumente, la cea care te va scoate din zona de confort în cele mai neobișnuite moduri.Conferința S-MUNOB are un specific profund diplomatic dar atinge și zona de dezbateri organizate, comunicare interculturală și strategii politico-economice. Tu, ca participant (delegat), vei reprezenta o țară pentru care te vei implica in dezbaterile care urmăresc îndeaproape protocolul celor de la UN și-i vei urmări interesele în funcție de specificul ei și de beneficiile pe care le poți în noutatea ideilor dezbătute din cadrul comitetului. Vei răspunde în fața unor moderatori de comitet (chairs) și te vei bucura de coffee break cu tineri ambițioși veniți chiar și din Africa. Seara fii sigur c-o vei petrece pe muzică bună și-n locuri frumoase din București.

 

Pentru mai multe detalii: http://www.smunob.org/DelegatesCenter.html

Invită-ți prietenii și bucurați-vă de experiență împreună: https://www.facebook.com/events/603742843060523/

Scrie-ne pe smunob.pr@gmail.com să ne cunoaștem mai bine.

Ne vedem în martie!

 

10979475_963610516982512_1089160673_n

Habitat for Humanity caută Donor Relations Specialist & Office Manager

Habitat for Humanity caută Donor Relations Specialist & Office Manager

 Scurtă descriere:

Specialistul în relațiile cu donatorii va menține o relație oportună și înfloritoare cu toți donatorii Habitat for Humanity România (persoane fizice în special), altii decât corporații și instituții, în special cu donatorii din alte țări și va încerca să transforme voluntarii în donatori.  Persoana va trebui să dezvolte și să susțină un sistem eficient de ofertare atât pentru sediul național, cât și pentru filialele din țară.

 

Specialistul în relațiile cu donatorii este parte integrantă în efortul de a asigura resursele financiare și materialele necesare în vederea asistării construirii caselor pentru familiile nevoiașe din România.

 

Poziția presupune și activități administrative și elemente de gestiune managerială, jumătate din norma de timp zilnică.

 

 

Principalele responsabilități:

 

Dezvoltarea procesului de donație și management

  • Colaborează cu Directorul de Comunicare și Dezvoltare Resurse pentru menținerea relațiilor cu donatorii actuali.
  • Creează relații noi, durabile și profitabile cu donatori persoane fizice și potențiali donatori.
  • Menține legătura cu toți donatorii alocați național și internațional, prin email, telefon, skype și corespondență poștală.
  • Pregătește necesarul de materiale pentru comunicare.
  • Colaborează cu departamentul de comunicare pentru a pregăti materialele necesare ce vor fi oferite donatorilor: newslettere, prezentări, scrisori de mulțumire, slideshow-uri.
  • Se ocupă de tranziția voluntarilor Global Village în donatori, lucrând cu voluntarii GV și Managerul Național al Programului de Voluntariat
  • Administrează relațiile și corespondența “Tithe” desemnată.
  • Caută oportunități pentru a contacta noi grupuri de donatori din România și din extern.
  • Lucrează împreună cu departamentele de Programe și de Comunicare, cu filialele și cu organizațiile internaționale pentru a îndeplini sarcinile zilnice.
  • Monitorizează veniturile și cheltuielile cu bugetele și target-urile.
  • Pregătește rapoarte atât pentru donator, cât si pentru administratorii fondurilor de caritate.
  • Lucrează cu Departamentul de Comunicare pentru a dezvolta instrumente efective de atragere a resurselor de la persoane fizice.
  • Administrează și/sau este implicat în evenimente ce pot atrage venituri din partea persoanelor fizice.

 

 

Capacitatea filialelor de strângere de fonduri

  • Participă la pregătirea filialelor cu privire la strângerea de fonduri la nivel local, după indicațiile superiorului.
  • Se implică în implementarea strategiilor de dezvoltare a a donațiilor de la persoane fizice/marketing la nivel local.

 

Colaborarea dintre HFH International și sediul central  

  • Colaborează cu personalul din filiale pentru a putea prezenta povestea familiilor și pentru a asigura materialele de prezentare tuturor donatorilor interesați.
  • Ține legătura cu omologul Habitat for Humanity International Europe, Middle East and Africa.
  • Este persoana de legătură între personalul HFH International și membrii seniori din conducerea HFH România, atunci când este necesar.

 

Activități administrative, elemente de gestiune managerială

  • Oferă feedback pentru planul anual de strângere a fondurilor în București, marketing și activități de PR.
  • Oferă date pentru bugetul strângerilor de fonduri și activități PR în București.
  • Înregistrează orice corespondență scrisă ce intră sau iese și aparține HFHR.
  • Activități de front desk atunci când este cazul.
  • Administrează, interpretează și distribuie mesajele de pe adresa info@HFHR.

 

 

Cerințe:

Studii superioare

Cel puţin 1 an experienţă într-un ONG

Engleza scris și vorbit fluent

Bune abilităţi de comunicare şi scriere

Sociabilitate

Capacitatea de a lucra în echipă

Cunoştinţe avansate de calculator (Microsoft Office)

 

 

CV-urile vor fi trimise până la 15 martie 2015, către Mario Demezzo, pe adresa de e-mail mario.demezzo@habitat.ro și către Roxana Bulai, pe adresa e-mail roxana.bulai@habitat.ro sau la adresa poștală, către “Habitat for Humanity România”, str. Naum Râmniceanu, nr. 45A, et. 1, ap. 3, București, sector  1. Vor fi contactați doar candidații selectați.

 

 

 

Se apropie BuzzCamp! Te-ai înscris?

Se apropie BuzzCamp! Te-ai înscris?

Nu te-ai înscris încă la BuzzCamp? Noi îți recomandăm să te grăbești! Accesează www.buzzcamp.ro/event și intră în comunitatea BuzzCamperilor.

 

Cel mai complex eveniment de dezvoltare personală, recrutare targetată și orientare în carieră se apropie de startul celei de-a 13-a ediții.

Primul oraș pe harta evenimentelor este Bucureștiul, în perioada 23 – 27 martie, la Hotel Capital Plaza.

Am stat de vorbă cu organizatorii și iată ce am aflat:

“300 de tineri vor fi selectați pentru a participa la eveniment, iar confirmarea locului le asigură accesul la conferințele din cele 5 zile și la workshop-urile deschise.

În fiecare ediție aducem ceva nou, iar temele alese de această dată sunt exclusiv bazate pe feedback-ul participanților edițiilor anterioare, teme de actualitate și de interes pentru ei. Speakerii invitați sunt din domenii variate, oameni cu povești de succes, printre care îi putem menționa pe Ana Ularu, Cristina Bazavan, Camelia Sucu, Vasile Calofir, Alexandru Negrea, Cristi Dorombach, Vlad Tausance și mulți alții.

Pe lângă informațiile pentru dezvoltarea lor personală, împreună cu companiile participante, le oferim tinerilor oportunități reale de angajare și orientare în carieră.

Astfel, în cadrul workshop-urilor dar și în timpul pauzelor, la fotoliile de consiliere, se vor întâlni cu reprezentanții Pepsi, Mercedes, HP, Arcelor Mittal, Accenture, Optaros, PwC, EY, Telus, WNS, KPMG, Royal Canin și alte companii de top.”

 

Timp de cinci zile participanții selectați vor avea oportunitatea de a interacționa cu speakerii invitați și acces la toate oportunitățile oferite de companiile partenere.

 

“Ne dorim să ajutăm tânăra generație să-și găsească drumul către un viitor de succes. De șapte ani reușim prin evenimentele noastre să influențam pozitiv viitorii profesioniști și continuăm să o facem în fiecare ediție.”

 

Considerăm că sunt suficiente motive să nu lipsiți de la eveniment! Înscrierile se fac pe http://buzzcamp.ro/event/bucurești/înscriere/, iar participarea este gratuită!

 

Informații despre programul și înscrierile în celelalte 7 orașe găsiți pe www.buzzcamp.ro/event.

 

cover-general

Sprijină consumul responsabil – la nivel individual și la nivelul întregii societăți!

Sprijină consumul responsabil – la nivel individual și la nivelul întregii societăți!

com 1

 

  • 6 ministere vizate
  • 25 de tineri voluntari gata de acţiune
  • 1000 de semnături
  • 2000 de participanţi la campanie
  • 1 societate responsabilă

 

Asociaţia Quantic anunţă lansarea petiției „Sprijină consumul responsabil – la nivel individual și la nivelul întregii societăți!”, prin intermediul căreia solicită autorităţilor să prezinte public măsurile strategice clare pe care le au în vedere pentru sprijinirea consumului resposabil, la nivel individual şi la nivelul întregii societăţi.
Ca iniţiatori ai petiţiei, solicităm măsuri coerente pentru realizarea următoarelor aspecte-cheie ale unei societăţi responsabile şi ale unui mod de viaţă sustenabil:

comportamentele responsabile şi sănătoase să fie accesibile tuturor cetăţenilor; bunurile produse pe scară largă să fie realizate responsabil şi cu impact minim asupra sănătăţii noastre; risipa de resurse, poluarea şi producerea masivă de deşeuri să fie descurajate/ sancţionate la nivel individual şi mai ales la nivelul organizaţiilor, instituţiilor, companiilor; persoanele şi instituţiile, organizaţiile, companiile cu consum redus de resurse, cu producţie minimă de deşeuri sau implicate în reciclare intensivă să fie susţinute; procesul de educare şi informare în legătură cu beneficiile alegerilor responsabile, respectiv cu impactul negativ al anumitor comportamente de consum asupra sănătăţii şi asupra generaţiilor viitoare să fie unul susţinut şi coerent.

 

Vă puteţi alătura celor ce susţin demersul nostru accesând linkul:

www.avaaz.org/ro/petition/consum

 

Petiția „Sprijină consumul responsabil – la nivel individual și la nivelul întregii societăți!” face parte dintr-o campanie mai amplă derulată de Asociaţia Quantic prin proiectul “Come Together – Implicare comunitară a tinerilor pentru consum responsabil”, finanţat cu 15 000 euro din granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul Fondului ONG în România.

Prin acest proiect, am înfiinţat Centrul pentru Consum Responsabil, care are misiunea de a informa publicul larg în legătură cu alternativele pentru consum responsabil şi cu impactul social şi ecologic al societăţii de consum. Petiţia „Sprijină consumul responsabil” este realizată împreună cu tinerii voluntari ai Centrului:

consum-responsabil.wix.com/project

 

Contact: quantic.ro@gmail.com

Proiect finanţat prin granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul Fondului ONG în România

Pentru informaţii oficiale despre granturile SEE şi norvegiene accesaţi

www.eeagrants.org                                                        www.fondong.fdsc.ro

com 3

com 2

IGNITION – Student Public Speaking Contest, Ediția a II-a  23 Mai 2015

IGNITION – Student Public Speaking Contest, Ediția a II-a 23 Mai 2015

Vă provocăm la concurs! 🙂

Colors in Projects lansează a II-a ediție a evenimentului IGNITION – Student Public Speaking Contest, dedicat tuturor studenţilor înscrişi într-o formă de învăţământ superior, public sau privat (licenţă, masterat, doctorat), pasionaţi de arta vorbitului în public sau care vor să-şi îmbunatăţească abilităţile de prezentare.

Ne poti fi alături în două moduri: concurent sau participant.

 

jh

 

Concursul constă în susţinerea unor prezentări în stil Ignite (20 slide-uri a câte 15 sec fiecare), prezentări ce vor fi jurizate şi premiate. Înscrierea și participarea la eveniment sunt gratuite.

Retrospectivă IGNITION – Student Public Speaking Contest, Ediția I (2014) – https://www.youtube.com/watch?v=U6v2wWMsIFU .

 

START ÎNSCRIERI!

CONCURENT

Ţi-am captat atenţia? Vrei să-ţi testezi abilitatile de vorbit în public?

Atunci în perioada 22 februarie – 8 martie completează formularul de inscriere – http://goo.gl/forms/VnJYVBjid4 și pregătește-te pentru preselecție.

 

PARTICIPANT

Nu vrei să vorbeşti în public, dar eşti curios ce presupune sau vrei să îți susții speaker-ul preferat? Atunci te invităm să urmăreşti concursul din sală. Participarea este gratuită, iar înscrierile se fac în perioada 22 februarie – 22 mai prin completarea formularului de înscriere (http://goo.gl/forms/O1X35CsBGt), în limita locurilor disponibile.

Tu ce alegi? 🙂              

 

Pentru noutăți despre eveniment urmăriți-ne pe  Site și pe Facebook. Mai multe informații îți poate oferi Daniela Ganea la adresa: daniela.ganea@colorsinprojects.ro.

Moving and Storage SRL is hiring English speakers!

Moving and Storage SRL is hiring English speakers!

Who we are:

Moving and Storage is a Romanian start-up company working with several USA companies in the moving and storage business. The company owners have been in this industry for over 9 years, owning several moving companies and call centers.

The Romanian start-up company will act as a call center for hot leads customers. The purpose of this call center is to call the customers who want to move all their furniture from one place to another, give them quotes and convince them to move with one of our companies.

What we are looking for:

  • People with perfect English level
  • People who are willing to work in evening and night shifts (14:00 to 2:00AM)
  • Proactive attitude

What we can offer:

  • Great monthly income (over 1000$’s per month for an average sales person)
  • A future in a start-up company with good carrier opportunities
  • Friendly environment
  • Training

If you are interested, please leave a reply here or send your CV at Adrian_dragomirescu@yahoo.com

 

Job add Moving and Storage

 

Program de audiențe al Consiliului de Coordonare al ASLS

Program de audiențe al Consiliului de Coordonare al ASLS

Program de audiențe Consiliul de Coordonare ASLS:
Adelina Epure (Președinte): în fiecare miercuri, interval 14.00 – 16.00
Sorina Broască (Vicepreședinte – Relații Externe): vinerea pară, interval 12.00 – 14.00
Mădălina Ivan (Vicepreședinte – Relații Interne): în fiecare miercuri, interval 14.00 – 15.00
Andreea Andronic (Secretar General): joia impară, interval 12.00 – 14.00.

Programul se va ține la CRSC (Pitar Moș, etaj II).

sigla_ghid

Conferință Telekom

Conferință Telekom

Ești student sau masterand? Anul acesta ai prevazut in curricula scolara stagiul de practica obligatoriu? Atunci nu ar trebui să lipsești de la conferința Telekom ce va avea loc joi, 26.02.2015, ora 18.00 în Amf. Odobescu din Facultatea de Limbi și Literaturi Straine, strada Edgar Quinet.

Programul Telekom Romania Trainee Program, aflat deja la a 6-a ediţie, a fost creat cu gândul la tinerii care-şi doresc să înveţe mai multe despre domeniul care-i pasionează.

În fiecare an, începând din 2008, în perioada iulie – octombrie, între 30 şi 40 de studenţi şi tineri profesionişti se alatură companiei noastre, pentru a acumula experienţă în domeniile în care doresc să îşi dezvolte cariera.

Anul acesta programul STEP – Sustinem Tinerii in Evolutia lor Profesionala este realizat cu fonduri europene, în urma obţinerii de către operaţiunile fixe a unei finanţări în cadrul Programului Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Proiectul STEP are ca obiective, facilitarea accesului a 360 de studenţi la servicii specializate de orientare şi consiliere profesională pentru cei care se vor înscrie în program în vederea integrării lor pe piaţa muncii, respectiv dezvoltarea de competenţe practice în rândul studenţilor admişi în vederea facilitării tranziţiei de la scoală la viaţa activă.

Aplică la programul de Traineeship, dacă-ţi doreşti să:

  • te alături unui mediu de business competitiv, într-o companie dinamica.
  • ai alături un mentor, care te va ghida şi-ţi va împărtăşi experienţa lui.
  • ai acces la mai multe structuri din cadrul companiei, în funcţie de domeniul care te pasionează.

 

Așadar, vă așteptăm în număr cât mai mare joi, la Conferința Telekom, pentru o experiență de neuitat!

 

conferintatelekom1

Stagii de practică oferite de Academia Română

Stagii de practică oferite de Academia Română

Corpus computaţional de referinţă pentru limba română contemporană

 

Institutul de Cercetări pentru Inteligența Artificială (ICIA) și Institutul de Informatică Teoretică – Iași (IIT) (ambele din subordinea Academiei Române) au în derulare, ca temă de plan în cadrul programelor de cercetare prioritară ale Academiei Române, realizarea unui corpus computațional de referință pentru limba română contemporană: o colecție de texte (scrise și orale) de dimensiuni foarte mari (sute de milioane de cuvinte), adnotate cu metainformații (dată, autor, loc etc.) și cu date lingvistice (părți de vorbire, categorii gramaticale, dependențe sintactice etc.).

Prin naturaleţea textelor și prin adnotările pe care le va conţine, corpusul va fi util lingviștilor (pentru descrierea diverselor aspecte ale limbii), lexicografilor (pentru crearea dicţionarelor generale sau speciale de limbă), dezvoltatorilor de aplicaţii pe baza limbii naturale (corpusurile oferă material de antrenare, de învăţare, de testare), celor care învață limba română ca limbă străină (un corpus oferă exemple concrete de contexte posibile pentru cuvinte, de relaţii pe care acestea le stabilesc cu alte cuvinte etc.), profesorilor care predau limba română în şcoala românească (un corpus poate fi un instrument util de predare şi evaluare a elevilor).

Crearea acestui corpus presupune definirea structurii şi acoperirii lingvistice urmărite (texte literare, jurnalistice, memorii, texte științifice din toate domeniile etc.), colectarea textelor conform structurii decise, rezolvarea problemelor de drepturi intelectuale, prelucrarea lor prin tehnologii lingvistice (segmentare, lematizare, dezambiguizare morfo-lexicală etc.), indexarea acestor texte după cât mai multe criterii utile în exploatare, extragerea de statistici, dezvoltarea unei platforme de exploatare cât mai prietenoase şi mai flexibile, precum şi stabilirea unor metode securizate de acces la corpus. Cu ajutorul unei interfețe utilizatorii vor face căutare în corpus, iar rezultatele afișate vor avea lungimi reduse, respectiv fragmente de una-două propoziţii.

Pentru a realiza acest corpus, ICIA și IIT doresc colaborarea cu facultăți cu profil filologic, pentru stabilirea unor protocoale de primire a studenților la practică, pentru a ajuta în etapele de lucru ce presupun cunoștințe lingvistice.

Cei doritori sa faca practica la Academia Română pot aplica direct la sediul lor, fie pe email la adresa vergi@racai.ro, fie telefonic la numărul de telefon 0740.079.117.

ar_hp2