Practică profesională? Job? Voluntariat? Vino la Career Fest!

Practică profesională? Job? Voluntariat? Vino la Career Fest!

CF13_1

Asociația Studenților din Facultatea de Limbi și Literaturi Străine (ASLS) organizează în perioada 19 – 20 martie, între orele 9:00 – 17:00, târgul de joburi Career Fest, în holul de marmură al Facultății de Limbi și Literaturi Străine, din Edgar Quinet.

Career Fest este un proiect ce se adresează studenților din anul terminal dornici de a-și găsi un loc de muncă/job și de a-și construi o carieră după absolvire, dar și celor care sunt încă în primii ani de studiu și vor să capete experiență sau să fie independenți. Scopul târgului este de a facilita contactul cu reprezentanții companiilor, care le vor împărtăși studenților detalii despre domeniul profesional care-i interesează. Aceștia vor avea oportunitatea de a-și depune CV-ul, de a discuta cu specialiști în resurse umane și de a afla, prin intermediul unor training-uri și workshop-uri, cum arată profilul candidatului ideal, ce se caută pe piața muncii și cum își pot dezvolta cu ajutorul limbilor străine o carieră care să-i caracterizeze și să-i satisfacă.

Organizat în fiecare an de către voluntarii ASLS, proiectul se va desfășura timp de două zile şi va oferi studenților şansa de a se informa şi de a interacţiona cu diferite companii, de a-și depune CV-ul și de a face un prim mare pas spre angajare. Pe lângă asta, târgul va prezenta și va promova oportunități precum: programe de master în cadrul Facultății de Limbi și Literaturi Străine, voluntariat, practică profesională. Printre companiile prezente, dornice să vă cunoască și să vă prezinte oferta lor de angajare, precum și să vă contacteze ulterior, în urma predării CV-ului, se numără: Accenture, Oracle, Obiettivo Lavoro, Schneider, Red Mountain, Genpact, Webhelp, Michelin, Telus, Valoris, CGS, ale căror standuri vor fi amplasate în holul de marmură al Facultății de Limbi și Literaturi Străine, de pe strada Edgar Quinet, nr. 5-7.

Totodată, într-un training interactiv organizat de ASLS în parteneriat cu CTR (Consiliul Tineretului din România), studenții interesați au oportunitatea de a afla cât de uşoară este redactarea unui CV pe placul companiilor, de a se informa despre ceea ce trebuie să cuprindă o scrisoare de recomandare şi care este modul corect de a ne prezenta la un interviu.

De asemenea, se va da startul unei tombole. Fiecărui vizitator i se va înmâna la intrare un cupon ce trebuie completat cu stickerele pe care le va primi din partea companiilor la care a depus CV-ul. Cu cât mai multe CV-uri depuse, cu atât mai multe stickere și șanse de a câștiga un premiu pregătit de ASLS. Participanții sunt îndemnați să aibă CV-urile deja redactate.

Programul evenimentului va fi următorul :
19 martie
12.30 – 13.30 – Workshop Obiettivo Lavoro ”Oscarul pentru cel mai bun interviu. Cum să fi nominalizat pentru Cel mai bun candidat!” – sala 203
14.00 – 16.00 – Workshop Oracle ”Limbile străine folosite într-un mediu business!”– sala 204
16.00 – 18.00 – Workshop Michelin ”Topic Brain Management”
18.00 – 20.00 – Workshop AIESEC – sala 321
20 martie
12:30 – 13.30 – Gateway – Genpact Trainee Program
14.00 – 16.00 – Workshop Accenture ”Cum să ne pregătim pentru un interviu de nota 10! ”– sala 301
16.00 – 18.00 – Workshop Webhelp ”Consiliere în carieră!”– sala 301

Vă așteptăm cu drag să participați!

Edu SUPORT – educație pentru copii

Edu SUPORT – educație pentru copii

03-Edu-Suport-Logo-3D-Standing

Asociația Create Yourself lansează proiectul Edu SUPORT, care are loc în perioada 2 martie – 10 iunie 2015, la cantina socială Filaret. Edu SUPORT este finanțat de Fondul Mega Image pentru Comunitate, gestionat de Fundația Comunitară București.

Proiectul își propune dezvoltarea unui centru educational în cadrul cantinei sociale Filaret, în colaborare cu Direcția Generală de Asistență Socială a Municipiului București, pentru 30 de copiii benefiari ai cantinelor sociale și copii din școlile din zonă. Peste 15 voluntari sunt implicați în implementarea proiectului și vor ajuta la buna lui desfășurare.

Copiii vor primi suport la materiile școlare (limba română, limba engleză și matematică) și vor participa la ateliere creative ținute de voluntari (curs de pictură, de dans și reciclare creativă). Totodată, vor fi organizate evenimente dedicate comunității locale, dar și întâlniri în care invitați speciali care locuiesc în zona Filaret vor povesti copiilor despre experiența lor profesională și îi vor motiva să-și urmeze visele. Scopul acestor acțiuni este de a crea un mediu de socializare și conectare între copii și comunitatea locală.

« Ne-am propus să transformăm cantina socială într-un mod inedit: într-un loc în care copii și voluntari pot învăța unii de la alții și pot împărtăși experiențe de viață », a declarat Cristina Simionescu, manager de proiect.

 

Asociatia Create Yourself este o organizație nonguvernamentală ce are ca scop principal acordarea sprijinului educațional și social copiilor și tinerilor pentru a deveni parte activă în propria lor dezvoltare.

Parteneri media: Romaniapozitiva.ro, Blogunteer.ro, Buzzcamp.ro, Sudentdinprovincie.ro, Imparte.ro, Iqool.ro, Studentie.ro, ASLS.ro, Frunzaresc.eu și Emilcalinescu.eu.

 

Date de contact :

Cristina Simionescu

Telefon: 0722.689.981

Edusuport@cys.ro

www.cys.ro

 

Stagii de practică oferite de Academia Română

Stagii de practică oferite de Academia Română

afis conferinta

Asociația Studenților din Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, ASLS, vă așteaptă marți, 10 martie, ora 18:00, în Amfiteatrul !!!Haşdeu!!! -în sediul din Edgar Quinet, nr. 5-7, pentru a asista la prezentarea proiectului „Corpus computațional de referință pentru limba română contemporană”.

Institutul de Cercetări pentru Inteligența Artificială „Mihai Drăgănescu” din București (ICIA) și Institutul de Informatică Teoretică din Iași (IIT) realizează prezentarea unui proiect ambițios atât din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ. Programul își propune realizarea unui corpus computațional de referință pentru limba română contemporană format dintr-o colecție de texte de dimensiuni foarte mari. Acest corpus vine în folosul lingviștilor și va fi accesibil tuturor, gratuit, pentru a ușura căutarea de informații lingvistice.

Pentru realizarea acestui proiect, cele două instituții doresc ajutorul studenților care se află în căutarea unui stagiu de practică, au cunoștințe de lingvistică și pot colabora, chiar și de la distanță, la crearea acestui instrumentfolositorvorbitorilor de limbă română, fie ei studenți nativi sau străini.

Proiectul este sprijinit în prezent de cele mai importante edituri din România, Radio România Actualități, publicații online, bloggeri, studenți și masteranzi de la Facultatea Electronica din cadrul UPB și de la Facultatea de Litere a UAIC, Iași.

Vă așteptăm în număr cât mai mare!

 

 

Start your career with Accenture!

Start your career with Accenture!

image001

Start your career with Accenture, a global company that delivers innovation and results to organizations around the world.

If you’re an advanced speaker of English and one of the languages listed below, this is your invitation to bring your talent and passion to Accenture, where you can sharpen your skills, build an extraordinary career and be greater than your degree.

No previous work experience is required, as you will attend various training programs and work alongside a team of specialists who are ready to share their knowledge with you. Find your fit in one of the Accenture Business Process Outsourcing areas.

Click the appropriate Job Opening area and discover how great you can be!

Language requirement Job Opening Area
Portuguese, Italian, French, Spanish, German, Russian Finance and Accounting
German, Spanish Human Resources
French Insurance
French, German, Portuguese, Polish Customer Support Services

 

Apply now!

Send your CV to romania.careers@accenture.com with the title of the job for which you are applying in the subject line.

Mai sunt doar câteva zile în care te poți înscrie la Conferința S-MUNOB!

Mai sunt doar câteva zile în care te poți înscrie la Conferința S-MUNOB!

Mai sunt doar trei zile în care te poți înscrie la conferința care te va forța să te autodepășești, la cea care te va contraria într-atât încât să te documentezi atent pentru a găsi cele mai imbatabile contraargumente, la cea care te va scoate din zona de confort în cele mai neobișnuite moduri.Conferința S-MUNOB are un specific profund diplomatic dar atinge și zona de dezbateri organizate, comunicare interculturală și strategii politico-economice. Tu, ca participant (delegat), vei reprezenta o țară pentru care te vei implica in dezbaterile care urmăresc îndeaproape protocolul celor de la UN și-i vei urmări interesele în funcție de specificul ei și de beneficiile pe care le poți în noutatea ideilor dezbătute din cadrul comitetului. Vei răspunde în fața unor moderatori de comitet (chairs) și te vei bucura de coffee break cu tineri ambițioși veniți chiar și din Africa. Seara fii sigur c-o vei petrece pe muzică bună și-n locuri frumoase din București.

 

Pentru mai multe detalii: http://www.smunob.org/DelegatesCenter.html

Invită-ți prietenii și bucurați-vă de experiență împreună: https://www.facebook.com/events/603742843060523/

Scrie-ne pe smunob.pr@gmail.com să ne cunoaștem mai bine.

Ne vedem în martie!

 

10979475_963610516982512_1089160673_n

Habitat for Humanity caută Donor Relations Specialist & Office Manager

Habitat for Humanity caută Donor Relations Specialist & Office Manager

 Scurtă descriere:

Specialistul în relațiile cu donatorii va menține o relație oportună și înfloritoare cu toți donatorii Habitat for Humanity România (persoane fizice în special), altii decât corporații și instituții, în special cu donatorii din alte țări și va încerca să transforme voluntarii în donatori.  Persoana va trebui să dezvolte și să susțină un sistem eficient de ofertare atât pentru sediul național, cât și pentru filialele din țară.

 

Specialistul în relațiile cu donatorii este parte integrantă în efortul de a asigura resursele financiare și materialele necesare în vederea asistării construirii caselor pentru familiile nevoiașe din România.

 

Poziția presupune și activități administrative și elemente de gestiune managerială, jumătate din norma de timp zilnică.

 

 

Principalele responsabilități:

 

Dezvoltarea procesului de donație și management

  • Colaborează cu Directorul de Comunicare și Dezvoltare Resurse pentru menținerea relațiilor cu donatorii actuali.
  • Creează relații noi, durabile și profitabile cu donatori persoane fizice și potențiali donatori.
  • Menține legătura cu toți donatorii alocați național și internațional, prin email, telefon, skype și corespondență poștală.
  • Pregătește necesarul de materiale pentru comunicare.
  • Colaborează cu departamentul de comunicare pentru a pregăti materialele necesare ce vor fi oferite donatorilor: newslettere, prezentări, scrisori de mulțumire, slideshow-uri.
  • Se ocupă de tranziția voluntarilor Global Village în donatori, lucrând cu voluntarii GV și Managerul Național al Programului de Voluntariat
  • Administrează relațiile și corespondența “Tithe” desemnată.
  • Caută oportunități pentru a contacta noi grupuri de donatori din România și din extern.
  • Lucrează împreună cu departamentele de Programe și de Comunicare, cu filialele și cu organizațiile internaționale pentru a îndeplini sarcinile zilnice.
  • Monitorizează veniturile și cheltuielile cu bugetele și target-urile.
  • Pregătește rapoarte atât pentru donator, cât si pentru administratorii fondurilor de caritate.
  • Lucrează cu Departamentul de Comunicare pentru a dezvolta instrumente efective de atragere a resurselor de la persoane fizice.
  • Administrează și/sau este implicat în evenimente ce pot atrage venituri din partea persoanelor fizice.

 

 

Capacitatea filialelor de strângere de fonduri

  • Participă la pregătirea filialelor cu privire la strângerea de fonduri la nivel local, după indicațiile superiorului.
  • Se implică în implementarea strategiilor de dezvoltare a a donațiilor de la persoane fizice/marketing la nivel local.

 

Colaborarea dintre HFH International și sediul central  

  • Colaborează cu personalul din filiale pentru a putea prezenta povestea familiilor și pentru a asigura materialele de prezentare tuturor donatorilor interesați.
  • Ține legătura cu omologul Habitat for Humanity International Europe, Middle East and Africa.
  • Este persoana de legătură între personalul HFH International și membrii seniori din conducerea HFH România, atunci când este necesar.

 

Activități administrative, elemente de gestiune managerială

  • Oferă feedback pentru planul anual de strângere a fondurilor în București, marketing și activități de PR.
  • Oferă date pentru bugetul strângerilor de fonduri și activități PR în București.
  • Înregistrează orice corespondență scrisă ce intră sau iese și aparține HFHR.
  • Activități de front desk atunci când este cazul.
  • Administrează, interpretează și distribuie mesajele de pe adresa info@HFHR.

 

 

Cerințe:

Studii superioare

Cel puţin 1 an experienţă într-un ONG

Engleza scris și vorbit fluent

Bune abilităţi de comunicare şi scriere

Sociabilitate

Capacitatea de a lucra în echipă

Cunoştinţe avansate de calculator (Microsoft Office)

 

 

CV-urile vor fi trimise până la 15 martie 2015, către Mario Demezzo, pe adresa de e-mail mario.demezzo@habitat.ro și către Roxana Bulai, pe adresa e-mail roxana.bulai@habitat.ro sau la adresa poștală, către “Habitat for Humanity România”, str. Naum Râmniceanu, nr. 45A, et. 1, ap. 3, București, sector  1. Vor fi contactați doar candidații selectați.

 

 

 

Se apropie BuzzCamp! Te-ai înscris?

Se apropie BuzzCamp! Te-ai înscris?

Nu te-ai înscris încă la BuzzCamp? Noi îți recomandăm să te grăbești! Accesează www.buzzcamp.ro/event și intră în comunitatea BuzzCamperilor.

 

Cel mai complex eveniment de dezvoltare personală, recrutare targetată și orientare în carieră se apropie de startul celei de-a 13-a ediții.

Primul oraș pe harta evenimentelor este Bucureștiul, în perioada 23 – 27 martie, la Hotel Capital Plaza.

Am stat de vorbă cu organizatorii și iată ce am aflat:

“300 de tineri vor fi selectați pentru a participa la eveniment, iar confirmarea locului le asigură accesul la conferințele din cele 5 zile și la workshop-urile deschise.

În fiecare ediție aducem ceva nou, iar temele alese de această dată sunt exclusiv bazate pe feedback-ul participanților edițiilor anterioare, teme de actualitate și de interes pentru ei. Speakerii invitați sunt din domenii variate, oameni cu povești de succes, printre care îi putem menționa pe Ana Ularu, Cristina Bazavan, Camelia Sucu, Vasile Calofir, Alexandru Negrea, Cristi Dorombach, Vlad Tausance și mulți alții.

Pe lângă informațiile pentru dezvoltarea lor personală, împreună cu companiile participante, le oferim tinerilor oportunități reale de angajare și orientare în carieră.

Astfel, în cadrul workshop-urilor dar și în timpul pauzelor, la fotoliile de consiliere, se vor întâlni cu reprezentanții Pepsi, Mercedes, HP, Arcelor Mittal, Accenture, Optaros, PwC, EY, Telus, WNS, KPMG, Royal Canin și alte companii de top.”

 

Timp de cinci zile participanții selectați vor avea oportunitatea de a interacționa cu speakerii invitați și acces la toate oportunitățile oferite de companiile partenere.

 

“Ne dorim să ajutăm tânăra generație să-și găsească drumul către un viitor de succes. De șapte ani reușim prin evenimentele noastre să influențam pozitiv viitorii profesioniști și continuăm să o facem în fiecare ediție.”

 

Considerăm că sunt suficiente motive să nu lipsiți de la eveniment! Înscrierile se fac pe http://buzzcamp.ro/event/bucurești/înscriere/, iar participarea este gratuită!

 

Informații despre programul și înscrierile în celelalte 7 orașe găsiți pe www.buzzcamp.ro/event.

 

cover-general

Sprijină consumul responsabil – la nivel individual și la nivelul întregii societăți!

Sprijină consumul responsabil – la nivel individual și la nivelul întregii societăți!

com 1

 

  • 6 ministere vizate
  • 25 de tineri voluntari gata de acţiune
  • 1000 de semnături
  • 2000 de participanţi la campanie
  • 1 societate responsabilă

 

Asociaţia Quantic anunţă lansarea petiției „Sprijină consumul responsabil – la nivel individual și la nivelul întregii societăți!”, prin intermediul căreia solicită autorităţilor să prezinte public măsurile strategice clare pe care le au în vedere pentru sprijinirea consumului resposabil, la nivel individual şi la nivelul întregii societăţi.
Ca iniţiatori ai petiţiei, solicităm măsuri coerente pentru realizarea următoarelor aspecte-cheie ale unei societăţi responsabile şi ale unui mod de viaţă sustenabil:

comportamentele responsabile şi sănătoase să fie accesibile tuturor cetăţenilor; bunurile produse pe scară largă să fie realizate responsabil şi cu impact minim asupra sănătăţii noastre; risipa de resurse, poluarea şi producerea masivă de deşeuri să fie descurajate/ sancţionate la nivel individual şi mai ales la nivelul organizaţiilor, instituţiilor, companiilor; persoanele şi instituţiile, organizaţiile, companiile cu consum redus de resurse, cu producţie minimă de deşeuri sau implicate în reciclare intensivă să fie susţinute; procesul de educare şi informare în legătură cu beneficiile alegerilor responsabile, respectiv cu impactul negativ al anumitor comportamente de consum asupra sănătăţii şi asupra generaţiilor viitoare să fie unul susţinut şi coerent.

 

Vă puteţi alătura celor ce susţin demersul nostru accesând linkul:

www.avaaz.org/ro/petition/consum

 

Petiția „Sprijină consumul responsabil – la nivel individual și la nivelul întregii societăți!” face parte dintr-o campanie mai amplă derulată de Asociaţia Quantic prin proiectul “Come Together – Implicare comunitară a tinerilor pentru consum responsabil”, finanţat cu 15 000 euro din granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul Fondului ONG în România.

Prin acest proiect, am înfiinţat Centrul pentru Consum Responsabil, care are misiunea de a informa publicul larg în legătură cu alternativele pentru consum responsabil şi cu impactul social şi ecologic al societăţii de consum. Petiţia „Sprijină consumul responsabil” este realizată împreună cu tinerii voluntari ai Centrului:

consum-responsabil.wix.com/project

 

Contact: quantic.ro@gmail.com

Proiect finanţat prin granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul Fondului ONG în România

Pentru informaţii oficiale despre granturile SEE şi norvegiene accesaţi

www.eeagrants.org                                                        www.fondong.fdsc.ro

com 3

com 2

IGNITION – Student Public Speaking Contest, Ediția a II-a  23 Mai 2015

IGNITION – Student Public Speaking Contest, Ediția a II-a 23 Mai 2015

Vă provocăm la concurs! 🙂

Colors in Projects lansează a II-a ediție a evenimentului IGNITION – Student Public Speaking Contest, dedicat tuturor studenţilor înscrişi într-o formă de învăţământ superior, public sau privat (licenţă, masterat, doctorat), pasionaţi de arta vorbitului în public sau care vor să-şi îmbunatăţească abilităţile de prezentare.

Ne poti fi alături în două moduri: concurent sau participant.

 

jh

 

Concursul constă în susţinerea unor prezentări în stil Ignite (20 slide-uri a câte 15 sec fiecare), prezentări ce vor fi jurizate şi premiate. Înscrierea și participarea la eveniment sunt gratuite.

Retrospectivă IGNITION – Student Public Speaking Contest, Ediția I (2014) – https://www.youtube.com/watch?v=U6v2wWMsIFU .

 

START ÎNSCRIERI!

CONCURENT

Ţi-am captat atenţia? Vrei să-ţi testezi abilitatile de vorbit în public?

Atunci în perioada 22 februarie – 8 martie completează formularul de inscriere – http://goo.gl/forms/VnJYVBjid4 și pregătește-te pentru preselecție.

 

PARTICIPANT

Nu vrei să vorbeşti în public, dar eşti curios ce presupune sau vrei să îți susții speaker-ul preferat? Atunci te invităm să urmăreşti concursul din sală. Participarea este gratuită, iar înscrierile se fac în perioada 22 februarie – 22 mai prin completarea formularului de înscriere (http://goo.gl/forms/O1X35CsBGt), în limita locurilor disponibile.

Tu ce alegi? 🙂              

 

Pentru noutăți despre eveniment urmăriți-ne pe  Site și pe Facebook. Mai multe informații îți poate oferi Daniela Ganea la adresa: daniela.ganea@colorsinprojects.ro.