Start your career with Wipro Academy!

Start your career with Wipro Academy!

Afis_Wipro Academy Bucuresti-min

Wipro Limited își întregește echipa de tinere talente prin programul Wipro Academy!

Ești pasionat de limbile străine? Îți place să lucrezi cu oamenii într-un mediu multicultural? Îți dorești să faci parte din lumea tehnologiei (IT)?

Start your career! Design your Universe!

Te așteptăm la evenimentul de prezentare a companiei noastre la Facultatea de Drept, Universitatea din București, sala Petre Antonescu, marti, 31.05, la ora 10:30 am să ne cunoaștem! Avem multe surprize pregătite, precum și invitați din partea Universității și din partea Wipro.

Agenta evenimentului:

10:30 – Deschidere eveniment

10:35 – Cuvânt de deschidere din partea Universității din București

10:45 – Cuvânt de deschidere din partea Wipro Limited

10:55 – Prezentarea companiei Wipro

11:20 – Storytelling: testimoniale direct de la angajații Wipro

11:40 – Prezentarea Programului Wipro Academy

12:00 – Sesiune de Q&A

Prin programul Wipro Academy căutăm vorbitori de limbi străine.

Nu este necesară experiența, vei urma un program de traning de 3 luni special creat pentru tine!

Te așteptăm alături de noi începând cu 1 septembrie!

Urmărește pagina de facebook Wipro Academy Romania și înscrie-te pentru procesul de recrutare. Oferta o poți avea din partea noastră din luna iunie, iar din septembrie te așteptăm alături de noi!

Nu poți ajunge la eveniment, dar ești interesat de Programul Wipro Academy? Trimite-ne un CV și te vom contacta: academy.romania@wipro.com / alina.caradeanu@wipro.com

Un eveniment realizat în parteneriat cu: Universitatea din București. 

Pentru mai multe informații:

E-mail: academy.romania@wipro.com / alina.caradeanu@wipro.com

Facebook: Wipro Academy Romania 

https://www.facebook.com/wipro.academy/?fref=ts

Facebook event: https://www.facebook.com/events/1048560945179486/

S.P.O.R.T – Ediția 2016

S.P.O.R.T – Ediția 2016

2016 SPORT AFIS

  Be wise, choose S.P.O.R.T.

“Mens sana in corpore sano” nu este o vorbă spusă la întâmplare. Urmează o perioadă dificilă pentru toți studenții, deoarece sesiunea bate la ușă și odată cu ea vin și stresul, oboseala și rutina. De aceea, Asociația Studenților de la Facultatea de Limbi Străine dă startul unui proiect menit să vă pună în mișcare și să vă antreneze pentru perioada ce urmează: S.P.O.R.T.

Așadar, ASLS vă invită, în perioada 26-27 mai, să luați parte la proiectul Sănătatea – Prima Opţiune în Rândul Tinerilor. Realizat cu scopul de a promova un stil de viață echilibrat în rândul tinerilor, S.P.O.R.T. a devenit un eveniment mult îndrăgit de către studenți datorită activităților antrenante care reușesc să îi scoată din rutina specifică acestei perioade.

Atunci când vine vorba de sesiune, cu toții ne gândim că cea mai bună metodă de a supraviețui este să ne închidem în casă și să învățăm încontinuu, dar lucrurile nu stau nici pe departe așa! Este foarte important să menținem un stil de viață echilibrat, iar în cadrul acestui proiect vei putea învăța cum să ai o alimentație cât mai sănătoasă, vei lua parte la activități sportive variate și vei afla care este secretul pentru a trece cu brio de această perioadă stresantă.

Ia-ți energia, spiritul competitiv și dorința de a avea o viață echilibrată și vino alături de noi la proiectul S.P.O.R.T. Te așteptăm în data 26 mai, între orele 10:00-14:00 și în data de 27 mai, între orele 10:00-16:00, la sediul Facultății de Limbi și Literaturi Străine din Pitar Moș și la baza sportivă de la Facultatea de Drept!

Program SPORT

 

Joi, 26 mai:

(Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, str. Pitar Moș

10:00-11:00 – Workshop de tit,

11:00-12:00 Dans Sportiv 

12:00-13:00 Jocurile Olimpice ( curse în saci de cartofi, curse cu oul în lingură, curse în 3 picioare)

13:00-14:00 Workshop de nutriție: Diana Artene – No More Diets 

 

Vineri, 27 Mai:  

(Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, str. Pitar Moș)

10:00-11:30 Tenis de Masă 

11:30-13:00 Zumba, Aerobic, Pilates – Salsa Fit , 

13:00-14:00  Demonstrație de arte marțiale 

14:00-16:00  Jocurile olimpice

(Baza sportivă de la Facultatea de Drept, str, Mihail Kogălniceanu)

10:00-12:00 Fotbal 

12:00-14:00 Baschet 

14:00-16:00 Tenis

ASLS la ONG Fest – Ediția 2016

ASLS la ONG Fest – Ediția 2016

13271482_1061843073887529_1424300690_o
ONG Fest face strigarea. ASLS: PREZENT!

Tu cum îți petreci weekend-ul din perioada 21-22 mai? Ei bine, toți știm că weekend-urile sunt rezervate distracției, așa că o ieșire în parc este binevenită. Soare, înghețată, plimbare… rutina obișnuită. Dar ce ai zice de energizere, concursuri, premii sau workshop-uri de limbi străine? Sună mai bine, nu-i așa? Atunci, te invităm la ONG Fest!

Festivalul Național al Organizațiilor Neguvernamentale din România, pe scurt ONG Fest, a fost creat cu scopul de a atrage atenția asupra importanței voluntariatului și pentru promovarea organizațiilor mici, dar foarte importante pentru comunitate. ASLS a răspuns „Prezent!” și anul acesta la ONG Fest, și a avut grijă să le pregătească participanților o mulțime de jocuri și activități potrivite pentru toate gusturile. Dacă ești o fire activă, cu siguranță îți vor face cu ochiul jocurile, energizerele și concursurile, mai ales pentru că ai șansa să câștigi o mulțime de premii. Dacă ești înclinat spre studiu și vrei să înveți ceva nou, sau, de ce nu, să îți testezi cunoștințele, atunci workshop-urile de limbă și concursurile de cultură generală sunt pentru tine. Nu, nu am uitat de artiști: pentru voi am pregătit workshop-uri de caligrafie, handmade, dans și program la scenă. Ai șansa să înveți să-ți scrii numele în arabă, rusă și japoneză, sau să dansezi asemenea grecilor si japonezilor. Tu alegi workshop-urile, noi îți garantăm distracția.

ASLS participă pentru a doua oară la ONG Fest, prima ediție fiind, pentru noi, un real succes. Te așteptăm în perioada 21-22 mai 2016 între orele 10:00 și 19:00 în parcul Herăstrău, la cortul nr.31, să te distrezi alături de noi și să susținem împreună voluntariatul. Hai și tu alături de noi!

 

Social Impact Award România

Social Impact Award România

SIA

Ultima săptămână pentru a aplica la premii de 5000 de euro pentru idei de afaceri sociale în competiția internațională Social Impact Award!

Global Shapers Bucharest Hub, Social Innovation Solutions si Universitatea Alternativă organizează Social Impact Award România, competiția internațională ce încurajează tinerii dornici să aducă o schimbare în societate prin antreprenoriat social. Tinerii care își doresc să schimbe probleme sociale curente într-un mod inovativ sunt așteptați să aplice până pe 8 mai pentru premii în bani, mentorat, spațiu de lucru și participarea la Social Impact Award Europe Summit în Viena.

Până acum peste 300 de tineri au participat la workshop-urile de Social Business Models și Idea Generation în turneul de inovare socială în București, Cluj, Craiova, Iași si Timișoara dar competiția este deschisa tuturor studenților cu idei de afaceri sociale la început de drum care trebuie sa completeze  formularul de înscriere până pe 8 mai.

În contextul în care 60% din studenții români vor să devină antreprenori* și în top trei motivații de alegere a carierei este aceea de a-i ajuta pe ceilalți**, conform studiului global Youth Speak, antreprenoriatul social devine o variantă necesară. In lipsa predării acestuia în școli, Social Impact Award își propune să aducă în atenția tinerilor această opțiune de carieră.

După 8 mai, juriul va selecta 8 idei de proiecte care vor intra într-o etapă de dezvoltare și incubare a ideilor pe parcursul verii alături de Youth Hub și Incubatorul Universității Alternative. Pe 29 septembrie, juriul va acorda 3 premii de 1500 de euro, la care se adaugă premiul de popularitate în valoare de 500 de euro, desemnat prin votul comunității. Câștigătorii vor primi și burse de participare la Social Impact Award Europe Summit, care va avea loc la finalul lunii octombrie, la Viena.

Juriul este alcătuit din: Irina Anghel Enescu, World Economic Forum Young Global Leader, Alexandru Ghita, antreprenor social Educativa, Vlad Craioveanu, co-fondator Impact Hub, Sorana Baciu, secretar de stat in Ministerul Economiei, Diana Certan, director de comunicare afacerea sociala Concordia, Daniel Duma, Departamentul de ezvoltare durabilă Enel, Cristian Lupșa editor Decât o Revistă, Roxana Voicu Dorobantu, conferentiar doctor Academia de Studii Economice.

Partenerii proiectului: Enel Romania, BCR, EY Romania, Youth Hub, Autonom.

Mai multe detalii pot fi găsite pe site-ul  Social Impact Award. 

Despre Social Impact Award
Social Impact Award este o competiție de idei pentru studenții care vor să producă o schimbare în societate într-un mod constructiv. Misiunea proiectului este promovarea antreprenoriatului social în rândul studenților și tinerilor din Europa Centrală și de Est. Astăzi, proiectul este prezent în 10 țări: Austria, Cehia, Bosnia și Herzegovina, Grecia, Macedonia, Muntenegru, România, Rusia, Serbia și Slovacia.

În România, proiectul se află la cea de-a cincea ediție și este organizat de către Global Shapers Bucharest Hub, Social Innovation Solutions și Universitatea Alternativă, construind pe edițiile anterioare organizate de Impact Hub București.

Global Shapers Bucharest Hub face parte din rețeaua globală de Huburi de tineri prezentă în peste 450 de orașe din peste 80 de țări aflată sub egida World Economic Forum. (www.globalshapers.ro)

Social Innovation Solutions este un butiq de consultantă și training în inovare și antreprenoriat social fondat de Oana Țoiu.

Universitatea Alternativă este o platforma educațională, aflată la intersecția dintre aspirațiile studenților, provocările societății, proiectele companiilor și expertiza profesioniștilor care construiesc experiențele de învățare.

* conform studiului Erst&Young prezentat la Romanian Business Leaders Summit 2016
** conform rezultatelor pe Romania ale studiului global Youth Speak realizat de AIESEC, cu peste 3000 de respondenți

Descoperă expriența Genpact!

Descoperă expriența Genpact!

Când ai intrat la Facultatea de Limbi și Literaturi Străine ți-ai spus că, decât să alegi o limbă pe care mai toată lumea o vorbește în ziua de azi, mai bine te orientezi spre ceva diferit, ceva care reprezintă o provocare. Cine mai știe greacă în zilele noastre? Toată lumea se descurcă cu engleza, dar câți cunosc ceha, neerlandeza sau portugheza? Pentru cei ca tine, care caută ceva diferit, pentru cei cărora nu le e teamă să încerce ceva inovator, Genpact vine cu o nouă provocare!

Dacă ești vorbitor de cehă, portugheză, neerlandeză sau greacă și îți dorești un job într-o companie de renume, Genpact este pentru tine! Uită tot ce ai auzit până acum despre companiile multinaționale și pregătește-te pentru că la Genpact vei găsi o echipă profesionistă, dornică de inovații, care te va ajuta să îți dezvolți aptitudinile și te va susține în a-ți realiza o carieră de succes. Vei lucra într-un mediu plin de vitalitate, prietenos, în care vei avea șansa să te afirmi și să înveți totul despre ce înseamnă să faci parte dintr-o comanie de talie internațională.

Acceptă provocarea Genpact și vei avea cu siguranță o experiență de mare impact! Începe-ți cariera chiar astăzi, trimițându-ți CV-ul la adresa  cvgenpact@asls.ro !

Accounts-Payable-with-Finnish

Accounts-Payable-with-French

german

hungarian

italian

part-time

polish

portuguese

spanish

Swedish

Noaptea Culturală Rusească

Noaptea Culturală Rusească

NCR_afis_2016

Rusia, Moscova, Kremlin, ceai, vodka, dasvidania, familia Romanov și Quadragesima. Dacă ești interesat să afli mai multe despre cultura rusească, să participi alături de prieteni la activități distractive, să te bucuri de o noapte petrecută la facultate, dar fără cursuri, atunci Noaptea Culturală Rusească este locul perfect pentru tine!

În data de 13 mai, începând cu orele 20:00, clădirea Facultății de Limbi și Literaturi Străine din str. Pitar Moș devine gazda unuia dintre cele mai așteptate evenimente ale primăverii – o noapte întreagă în cadrul căreia organizatorii au pregătit activități precum ateliere de limbă rusă, concursuri de cultură despre Rusia, piesă de teatru, un treasure hunt a cărui temă va fi misterul unei dinastii rusești cunoscute, workshopuri, prezentări despre cultura acestei țări și atelier de împletituri.

Noaptea Culturală Rusească este evenimentul perfect dacă dorești să încerci ceva nou, să descoperi mai multe despre cea mai întinsă țară din lume, să te distrezi alături de prieteni luând parte la activități interactive sau să afli mai multe despre facultatea noastră. Acest eveniment se adresează nu numai studenților de la Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, ci și altor studenți, absolvenți, elevi, părinți sau bunici, care vor să ia parte la Noaptea Culturală Rusească și să se distreze alături de organizatori și voluntarii ASLS timp de o noapte întreagă petrecută pe meleaguri căzăcești.

Așadar, te așteptăm și pe tine, împreună cu familia sau grupul de prieteni, la acest eveniment unde ți-am pregătit o mulțime de surprize și unde știm sigur că vei avea parte de o experiență specială și multă, multă distracție!

Pentru pagina de event, click aici: 

Cazări 2016

Cazări 2016

Se apropie sesiunea, ceea ce aduce cu ea finalul anului universitar și o lungă vacanță binemeritată. Însă aceasta atrage după ea inevitabila întrebare: ce facem cu cazarea? Pentru mulți studenți, căminul este prima soluție la care apelează. Și ce este viața de student fără trăitul la cămin?

Te anunțăm astfel că perioada de depunere a cererilor de cazare e pe cale să înceapă! Între 9 mai și 3 iunie, voluntarii ASLS te așteaptă în sala CRSC (sediul Pitar Moș, nr. 7-13, etajul 2) între orele 10:00 și 12:00 luni, marți, joi și vineri și de la 16:00 la 18:00 miercuri. Cererile tip pentru cămin se pot lua doar la depunerea dosarului, contra sumei de 1 leu.
Nu uita că această etapă se adresează doar studenților din anii în curs (licență I, II și master I în anul universitar 2015-2016). Pentru studenții admiși în noul an universitar, informațiile se vor publica după admitere.

Dacă vrei să îți formezi o opinie despre căminele de care universitatea beneficiază, poți consulta Ghidul Căminelor: http://lls.unibuc.ro/wp-content/uploads/2015/05/GhidCamine2015.pdf (versiunea din 2016 este în curs de actualizare).

Pentru orice întrebare și nelămurire, te rugăm să trimiți mail la cazari@asls.ro. Urmăriți paginile de Facebook FLLS și ASLS pentru mai multe informații actualizate.

Actele necesare pentru toţi studenţii, indiferent de criteriul la care se încadrează, sunt:

  •     Fotocopie după cartea de identitate;
  •     Două fotografii recente tip buletin/paşaport.
  •     Ultima chitanţă de plată a chiriei (în cazul în care au locuit la cămin);

Actele doveditoare pentru activităţi extracurriculare (dacă este cazul):

Merite excepţionale în voluntariat:

  • Adeverinţă de voluntar pentru activitatea din ultimul an universitar;
  • Scrisoare de recomandare din partea departamentului de resurse umane sau conducerii instituţiei / organizaţiei (obligatoriu);

Activitate ştiinţifică susţinută:

  • Adeverinţe de participare la conferinţe naţionale/internaţionale;
  • Diplome de participare/Premii la concursuri naţionale/internaţionale specifice profilului;
  • Scrisoare de recomandare din partea cadrului didactic îndrumător (obligatoriu);

Actele necesare pentru argumentarea cazurilor sociale sunt (după caz):

  •     (obligatoriu) Adeverinţe cu salariile nete ale părinţilor sau cupoanele de pensie pe ultimele trei luni înainte perioadei de depunere a cererii, adeverinţe de şomaj, handicap sau lipsă a veniturilor (de la autoritatea fiscală locală; NU se acceptă declaraţie pe proprie răspundere);
  •     în cazul în care se doreşte certificarea faptului că familia are mai mulţi copii în întreţinere, trebuie prezentate fotocopii după certificatele de naştere precum şi adeverinţele de elev/student (dacă este cazul) ale acestora.
  •     Adeverinţă medicală în original de la medicul specialist, din care să rezulte că studentul/studenta suferă de o anumită afecţiune cronică sau handicap fizic/locomotor, însoţită de avizul medicului de la Cabinetul medical studenţesc;
  •     Fotocopie după hotărârea judecătorească de divorţ;
  •     Fotocopie după certificatul/certificatele de deces ale părinţilor
  •     Dacă un părinte este grav bolnav, se aduc acte doveditoare (adeverinţă de la medicul specialist).

Metodologia FLLS a fost updată și poate fi accesată aici: http://lls.unibuc.ro/wp-content/uploads/2015/05/Metodologie-FLLS-proiect.pdf

cazari-bg