Job Description – Rezervation Agent – German language

  Poziția pe care o avem deschisă în prezent este pentru clientul nostru Intercontinental Hotel Group (IHG). Acesta și-a externalizat către noi partea de Customer Support pentru Germania, Franța, Italia și Spania. Este vorba numai de apeluri inbound ( ce vin din partea clienților noștri care doresc să rezerve o cameră de hotel în cadrul IHG sau să solicite informații)

Ca și responsabilități este important  stiți/stii :

  • Veți avea ca principală responsabilitate preluarea apelurilor din partea clienților și efectuarea rezervărilor hoteliereResponsabilitatea dumneavoastră va fi ca pe parcursul apelului  convingeți clientul  realizeze o rezervare și veți fi evaluat după acest criteriu

  • Vor exista și responsabilități câteodată ce presupun traducerea de emailuri sau de mesaje

  • A Sales Reservation Agent is responsible for taking inbound calls and making hotel reservations or providing information to existing and potential customers. There is a strong focus on selling to potential guest (the agent needs to convince the potential guests to make the booking). There is also minimal work involving translation of emails and voicemail messages (applicable to all languages except Spanish)

  • 95% din timpul dumneavoastră veți răspunde la apelurile primite din partea clienților noștri. Asta nu înseamnă că 95% din timpul dumneavoastră veți răspunde numai la telefon, acest lucru depinde de volumul de apeluri. Fiind un proiect în industria hotelieră sunt momente de vârf cum ar fi sezonul estival sau perioada sărbătorilor de sfârsit de an.

  • Se lucrează 365 zile/an, acest lucru însemnând că se lucrează și în weekend-uri și în perioada sărbătorilor legale. În general se lucrează 2 weekenduri/lună iar de sărbători echipa se imparte în două (de exemplu dacă vorbim de Crăciun și Anul Nou o parte a echipei va lucra de Crăciun și o parte a echipei de Anul Nou)  

  • Intervalul pe care trebuie  îl acoperim este de la 9 la 21, astfel încât se lucrează în ture

  • Turele sunt stabilite înainte în funcție de forecast-ul primit.

  • Este important să știți că se pot face schimburi de tură cu colegii dumneavoastră în situații de excepție însă cu acordul TL-ului

  • În perioada training-ului se va lucra full time de Luni până Vineri îintervalul 09.00 – 17.30.

 

Share This